גלי צה"ל?
גלי צה"ל?צילום מסך

אחיינו של מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה התראיין לגלי צה''ל והתלונן על שמערכת הביטחון לא מאפשרת לשלוש מאחיותיו של אסמאעיל הנייה להיכנס לרצועת עזה כדי להשתתף בהלוויה של אחיהן הגדול.

"אמא שלי ואחיותיה מבקשות לעבור לעזה להלוויית האח הגדול או בחגים, והמדינה אוסרת עליהן", טען האחיין בראיון לתוכניתה של יעל דן.

''לאחיות מהרצועה כן נתנו להיכנס להתפלל בירושלים ולכל השכנים שלנו נותנים לעבור לבקר שם", הוסיף אחיינו של מנהיג חמאס.

האחיין המתגורר בתל שבע סיפר לגלי צה''ל גם על מערכת היחסים המורכבת עם הדוד: "הוא לפעמים מתקשר לברר לשלומן, או לאחל חג שמח. לא מדברים בכלל על הפעילות שלו בחמאס. לא מעניין אותנו".

הראיון בתחנה הצבאית עם בן משפחתו של הנייה עורר את זעם הגולשים ברשתות החברתיות ומחוצה להן. העיתונאי הבכיר יעקב אחימאיר צייץ "חיילי צה''ל נלחמים בחמאס. בגלי צה''ל מראיינים את אחיינו של מנהיג חמאס''.

גולש אחר, מוטי זכאי, המליץ לגלי צה''ל שלא לתת במה למשפחת הנייה ולעסוק בבעיות האמיתיות של החברה הישראלית. ''גלי צה"ל אני לא ימני ולא שמאלני, אני רציונלי אבל לפני שבתוכניות אקטואליה שלכם מטפלים בבעיות של משפחת הנייה מנהיג חמאס!!! בואו קודם נטפל בניצולי שואה, עניים, יוקר המחיה, הדיור, החקלאות ועוד אלף בעיות במדינה לפני שדואגים למשפחות של המחבלים האלו".

גולשת נספת, עדן עזרן, העירה: ''תחנה בשם גלי צה"ל - צבא ההגנה לישראל - מדברת עם אחיין של טרוריסט כאילו הוא קורבן. לא ייאמן''.