אלומיניום
אלומיניוםצילום: יח"צ

אבל מה צריך לדעת על פרגולה מסוג זה? אילו סוגים ישנם? וכיצד בוחרים? הכל בהמשך.

פרגולה מאלומיניום עם אלום פרגולה– הסוגים השונים והדרך לבחור את הסוכך המתאים ביותר למבנה!

אחת השיטות הנפוצות להצל חללים, הינה שיטת בנייה קלה וזאת באמצעות פרגולה מאלומיניום, כאשר כיום, סכוכים מסוג זה מחליפים את פרגולות העץ שהיו פופולאריות תמיד, אך עם זאת: יקרות וקשות לתחזוקה.

כיום רבים בוחרים בפרגולה עשויה אלומיניום למען הצללת החצר והמרחבים החיצוניים, כאשר שימוש בחומרי אלומיניום מקנה מגוון יתרונות בולטים, כגון: בנייה קלה, חסכון בעלויות, הקמה מהירה של סוכך חיצוני, כמו גם שימוש בטכנולוגיות מתקדמות באמצעות פרגולה חשמלית שמקנה הכנסת אור וצל באמצעות שלט אינטגרלי חכם.

מה חשוב להבין אודות פרגולה מאלומיניום?

בכל הנוגע לבחירה בסוכך מסוג זה להצללת מרחבים, חשוב להבין כי חומר האלומיניום הידוע בשמו "חמרן", הינו מתכת אצילה שעשויה בדרך כלל מחומרי תעשייה ממוחזרים - מה שהופך אותה לידידותית לסביבה, תוך שאלומיניום נחשב חומר קל לבנייה, בטוח יותר מבטון או עץ, הוא זול יותר, ופשוט הרבה יותר להקמה.

באמצעות אלומיניום ובניית אלמנטים שונים, יכולים רבים ליהנות מחפצים שאינם מתכלים או דורשים תחזוקה רבה (וזאת משום שאלומיניום עמיד נגד שפגעי מזג האוויר), בזמן שניתן ליהנות מסוכך הצללה אשר מחזיק מעמד למשך שנים ארוכות!

סוגים שונים של פרגולות אלומיניום

כיום ישנם סוגים שונים של פרגולות אלומיניום שמייצרת חברת אלום פרגולה , ביניהן: פרגולות בשילוב זכוכית, פרגולות אלומיניום בשילוב עץ או יריעת במבוק, כמו גם שישנן פרגולות חשמליות שכפי שציינו: מאפשרות שליטה בהכנסת האור והצל למרחב.

כיצד אפשר לבחור את הפרגולה המתאימה מכל?

כאשר אתם בוחרים את הסוכך או את המבנה שיצל עליכם בימים החמים, חשוב לשים לב לכמה וכמה דגשים תוכלו גם לראות באתר חברת אלום פרגולה https://alum-pergola.co.il/ חברה לפרגולות:

עיצוב – בחרו פרגולה שיכולה להתאים לעיצוב שלכם וכזאת אשר בעיצוב שלה תתכתב בהרמוניה עם עיצוב המבנה.

איכות - חשוב לבחור בפרגולות אשר עשויות מחומרי אלומיניום איכותיים ולבדוק במידה ואתם משלבים את הפרגולה עם חומרי עץ או זכוכית: כי גם כאן ישנו דגש על איכות.

טקסטורות – בחרו את הטקסטורה הרצויה למבנה. כיום ישנן פרגולות הנצבעות בטקסטורות שונות כמו כאלה המדמות עץ, ברזל ושלל חומרים.

התאמה – שימו לב כי אנשי המקצוע מבצעים התאמה מושלמת של גודל הפרגולה, הגובה והעיצוב שלה אל המבנה ואל התנאים בשטח.

אנשי מקצוע - לבסוף יש לוודא כי אתם בוחרים בקבלני אלומיניום או חברות בנייה אשר מבצעות את הקמת הפרגולה בצורה מקצועית, מהירה ובטוחה.

בכך תוכלו לוודא כי אתם בוחרים נכון ועושים הכל על מנת שבקיץ הבא תוכלו ליהנות ממקום נעים ומוצל לשהות בו, והכל באמצעות פרגולה מאלומיניום שתהיה איכותית ומתאימה.