הותקף על ידי ערבי ברמלה

שמואל בן סימון, בחור ישיבה מבאר יעקב מספר לערוץ 7 על התקיפה שעבר לפני כחודשיים על ידי ערבים בעיר רמלה.

"אחרי סידורים אישיים ברמלה רציתי לחזור לישיבה בבאר יעקב ועמדתי ברחוב הרצל בעיר. מדובר ברחוב מרכזי. לפתע עצרה לידי מכונית מסוג BMW חדשה כאשר 4 צעירים ערבים בתוכה", מציין בן סימון,

לדבריו, "ירד מהמכונית צעיר ערבי והיכה אותי בשני אגרופים לפנים ולראש. הצעירים קיללו אותי וברחו משם. רצתי משם לרחוב צדדי והזמנתי אמבולנס שהגיע יחד עם המשטרה".

"הגעתי לטיפול רפואי באסף הרופא שם נאמר לי שיש לי זעזוע מח וממש בנס העין שלי ניצלה", הוא מתאר. "בשבועות האחרונים אני מתאושש אך עדין יש לי זעזוע מח וכאבים בראש. הגשתי תלונה למשטרה אחרי השחרור מבית החולים. זומנתי לחקירה ועד היום לצערי המשטרה לא תפסה את התוקפים".

"פניתי לארגון חוננו שעוזר לי בשבועות האחרונים ובעזרתם המשטרה הוציאה לי אישור במדובר בתקיפה על רקע לאומני. אני מרגיש שה' עשה לי נס וניצלתי מפיגוע", מוסיף בן סימון.

עו"ד חיים בלייכר מ'חוננו' מסר "מדובר באירוע תקיפה על רקע גזעני לאומני. אירועים כאלו אינם מגיעים בחלל ריק אלא כחלק מהסתה והפקרת ביטחונו של הציבור היהודי על ידי האויב הערבי, שחלק מחייליו הם אזרחים ישראלים ומבצעים את פעילותם בערי המרכז. לאור זאת מצופה מהמשטרה לפעול בכל הכוח ועם כל האמצעים כנגד הטרוריסטים האלו ולא להסתפק בחקירה שטחית".

בן סימון אחרי התקיפה
בן סימון אחרי התקיפהצילום מסך