עדינה בר שלום
עדינה בר שלוםפלאש 90

ראש עיריית ירוחם לשעבר, מיכאל ביטון, הודיע כי הוא פורש מתפקיד יו"ר מפלגת 'אחי ישראלי' שהוקמה לאחרונה לקראת התמודדות בבחירות לכנסת הבאה.

בהודעה ששיגר לחברי המפלגה, כתב ביטון: "קיבלתי החלטה אישית לסיים תפקידי כיושב ראש מפלגת אחי ישראלי".

"שמחתי להכיר רבים מכם שבעיניי מהווים אנשי מופת בחברה הישראלית", הוסיף, "לחלקכם קראתי באופן אישי לדגל וחלקכם הכרתי במעלה הדרך ואני סמוך ובטוח שעם רובכם המוחלט אשמור על קשר אישי ושותפות חברית כמו גם שותפות של עשיה למען החברה והמדינה בכל צומת שניפגש בה. אני מאמין שיש כוחות חדשים רבים וטובים בחוץ שרוצים לשנות את ישראל ועיקר הדבר הוא לחבר את הכוחות הללו לגורם גדול ומשפיע בפוליטיקה הישראלית".

ביטון התייחס גם לבתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, עדינה בר-שלום, שהלכה עמו כברת דרך ארוכה, משלב הרעיון ועד להקמת המפלגה ואיחל לה הצלחה בהובלת המפלגה.

"אני מבקש לאחל לגברת עדינה בר שלום הצלחה רבה בהובלת המפלגה לקראת האתגרים העצומים הממתינים במעלה הדרך. אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מכם על המסירות וההבנה שיש לקפוץ אל הביצה הפוליטית למען הנהגה אחרת למדינה", כתב.

בדבריו התייחס למחליפו. "אני מבקש להודות לאלוף גדעון שפר על האמון והחברות שנוצרה בינינו ולכל מובילי המפלגה".

במערכת הפוליטית מעריכים כי ביטון קיבל הצעה להשתלב במפלגתו העתידית של בני גנץ ולפיכך פרש. בני גנץ עדיין לא הודיע רשמית על הקמת המפלגה אולם אנשיו מחפשים כוכבים שיאיישו את הרשימה הפותחת.