כריך "רובן" המפורסם
כריך "רובן" המפורסםצילום: בן יוסטר

רשת "רוּבֶּן" שהחלה את דרכה בתל אביב והמציאה מחדש את הכריך הבשרי האמריקאי, משיקה באשדוד מסעדת המבורגרים חדשה עם תפריט שנותן כבוד להמבורגרים ולבשר.

מסעדת "רובן" אשדוד המתפרסת על פני 250 מ"ר ומכילה 150 מקומות ישיבה, עוצבה ברוח מסעדת גריל אמריקאית. המסעדה מציעה תפריט רחב הכולל שלל מנות אותן ניתן למצוא ברחבי ארצות הברית ביניהן סנדוויץ' הרובן המפורסם והמבורגרים עסיסיים ואיכותיים.

בנוסף המסעדה תגיש מנות ראשונות כמו כנפיים מעושנות, ברוסקטת כבד אווז וקרם לוטוס (!) ומנות עיקריות על טהרת הבקר - סטייק אנטריקוט, בריסקט וספיישלים מהמעשנה על בסיס יומי. ברובן אשדוד משתדלים לעשן כל יום, לכן שווה לבדוק אם יש איזה אסאדוף ספריבס או כל הפתעה אחרת מהמעשנה.

המסעדה החדשה נפתחה על ידי ״בוגרי״ הסניפים החיפאיים; מתן אטיאס שניהל את הסניף הראשון בחיפה, שלומי מלכה ורן אילוז, שותפיו לסניף בקרית חיים. השלושה העתיקו את מקום מגוריהם למרכז ויהיו הנפשות הפועלות מאחורי הסניף החדש שבאשדוד.

בין המנות הבולטות בתפריט:

  • כריך הרובן המופרסם - סלייסים דקים של קורנדביף מעושן, חסה, בצל, כרוב כבוש, חרדל ואיולי שום. גודל: 200/300 גר', מחיר: 52/64 ₪
  • Mighty Burger- המבורגר ממולא בראגו קורנדביף מעושן, נצרב בגריל ומתבשל בציר בקר ארומטי, ביצת עין ושום קונפי. מוגש לצד תוספת לבחירה. מחיר: 68 ש"ח
  • בריסקט - חזה בקר שמנמן כבוש ומעושן 10 שעות (לפחות), מוגש על מצע פירה עם בצל מטוגן וכרוב כבוש. מחיר: 68 ₪
  • סטייק אנטריקוט - נתח ורד הצלע, מיושן ומשויש.

"רובן" אשדוד - כשר

א'-ד' 12:00-23:00
ה' 12:00-24:00
ו' 12:00-15:30
ש' כשעה לאחר צאת שבת - 24:00

מתחם "סטאר סנטר" ז'בוטינסקי 43, אשדוד

בתחילת 2019 אמורים להיפתח שני סניפים נוספים, האחד בפ״ת (רחוב שחם) והשני במתחם וילג׳ על כביש החוף בחדרה.

רשת רובן היא רשת הדוגלת בחוויית בשרים חמים ואיכותיים בשילוב אווירה חמימה וייחודית. כריך "רובן" המפורסם הומצא אי שם במעדניות בניו יורק של אמצע שנות ה 30 והגיע לישראל לפני כעשור.

רשת רובן שמה לעצמה כמטרה את שדרוג טרנד ההמבורגריות בארץ וכיום מגישה הרשת לצד הכריכים וההמבורגרים המפורסמים שלה , מנות ראשונות מיוחדות וספיישלים מהמעשנה על בסיס יומי- בריסקט, אסאדו, ספריבס ועוד. רשת "רובן" הינה בבעלות משותפת של מסעדנים ישראלים המתגוררים בלונדון עם קבוצת קפה קפה, קבוצת בתי הקפה והמסעדות הגדולה בישראל, בבעלות רונן נימני ומיקי טיל, ותחת ניהולו של המנכ"ל נעם צימרמן.