צרכי המגזר יהיו מונחים על סדר היום
צרכי המגזר יהיו מונחים על סדר היוםצילום: אלן מלכה

כ-200 בני אדם השתתפו באירוע ההשקה של פורום הציונות הדתית בפתח תקווה, "סרוגים'', שנוסד בתמיכת ראש העיר רמי גרינברג.

הפורום הוא גוף התנדבותי שמייעץ לראש העיר כיצד לקדם את צרכי המגזר בכל שכונות העיר באופן שוויוני ביחד עם המערכת העירונית. באירוע שהתקיים במתנ"ס שמואל הנגיד נכחה גם חברת מועצת העיר ענת זנזורי.

ראש העיר גרינברג הודה ליונה אמרוסי יו"ר פורום סרוגים, לעו"ד נילי טבצ'ניק וכן ליושבי ראש השכונות ולרכזי התחומים על פעילותם למען בני ובנות הציונות הדתית בעיר.

"ציבור הסרוגים תורם ורוצה להיות חלק מהעשייה בעיר, לא כסיסמה אלא כדרך חיים", אמר גרינברג. ''צרכי המגזר בבתי כנסת, בחינוך, במתנ"סים, בתנועות נוער יהיו מונחים על סדר היום של העירייה. הצרכים ימופו ויטופלו בשיתוף פעולה ובקשר ישיר עם התושבים ונציגי הפורום. אני רואה בחשיבותן של ועדות הפורום, שעמם נבחן את הצרכים הנקודתיים בכל שכונה ושכונה: תלמוד תורה מוריה בהדר גנים, טיפול בסניף אריאל בכפר אברהם, תשתיות ברחוב שולזינגר ועוד.

"כל הסוגיות שהתנהלו עד היום על-פי קירבה וקשרים פנימיים יתנהלו מעתה בצורה מסודרת על ידי גורמים מקצועיים בעירייה, תוך הנגשת השירות של העירייה לציבור על מנת לקבל החלטות במשותף. בתוך כך, יזומנו פגישות קבועות של ועדות הפורום על מנת לזהות את הצרכים ולקדמם", הוסיף ראש העיר.

ראש העיר ציין, בין השאר, כי הוא פועל להגדלת גבולות העיר בכדי לפתח אזורי תעשייה חדשים למסחר ולמשרדים ועל ידי כך להעלות את הכנסותיה של העירייה ולהתמודד עם הגירעונות הכספיים.

על החלק האומנותי של האירוע הופקד אסף סלומון - אומן חושים וטלפתיה בינלאומי, אשר ריתק את היושבים בקהל לכיסאותיהם.