סיגל רגב רוזנברג
סיגל רגב רוזנברגצילום: רועי בן משה

דירקטוריון קופת חולים ''מאוחדת'' בחר הערב (ראשון) בסמנכ"לית הכספים לשעבר של הקופה, סיגל רגב רוזנברג, לתפקיד המנכ"לית הבאה של "מאוחדת''.

רגב רוזנברג (52), נשואה + 2, היא האישה הראשונה בישראל שנבחרה לעמוד בראש קופת חולים ותוביל את הקופה השלישית בגודלה במערכת הבריאות הציבורית, המבטחת כמיליון ומאתיים אלף תושבים. תקציבה השנתי של ''מאוחדת'' מגיע ל-8 מיליארד שקלים.

יו"ר דירקטוריון ''מאוחדת'', אייל גבאי, אמר כי "זכינו לבחור בין מספר מועמדים מעולים ואנו סמוכים ובטוחים כי סיגל רגב רוזנברג תהא לא רק האישה הראשונה שמנהלת קופת חולים בישראל, אלא גם זו שתצעיד את מאוחדת להישגים חדשים באיכות השירות הרפואי, באיכות הניהול ובאיכות השירות לבריאותם ורווחתם של לקוחות מאוחדת, רופאיה ועובדיה".

גבאי ביקש להודות למשנה לנשיאת בית המשפט העליון בדימוס, השופט אליקים רובינשטיין, על הליך האיתור המושכל והמוקפד שניהל בחודשים האחרונים.

המנכ"לית הנבחרת רגב רוזנברג הודתה לשופט רובינשטיין ולדירקטוריון על הבחירה בה ואמרה "אני נרגשת לחזור למשפחת מאוחדת, חודשים ספורים לאחר שסיימתי את תפקידי כסמנכ"לית הכספים של הקופה.

''יחד עם המנכ"ל היוצא, זאב וורמברנד, פעלנו רבות לייצובה של מאוחדת והוצאתה מן המיצר ואני חוזרת בכוחות מחודשים להסתער – יחד עם עמיתי להנהלה והעובדים המסורים של הקופה, להרים את הרף למדרגה נוספת, להוביל את מאוחדת להישגים חדשים בכל תחומי הפעילות", אמרה.