דרכון פורטוגלי
דרכון פורטוגליצילום: יח"צ

רבים מהם מחזיקים בדרכון אירופאי ומבין הישראלים שאינם מחזיקים בעוד פספורט, ישנם רבים שנמצאים בתהליך של הוצאת אחד. הסיבה לכך היא הרצון לאפשר זכויות והטבות בעתיד. גם מי שאינו מתכנן לעזוב את הארץ, רוצה לדעת שתהיה לו אפשרות לעשות זאת, אם ירצה. היעדים באירופה שונים והיום אפשר לבחון גם הוצאת דרכון פורטוגלי.

דרכון פורטוגלי מקנה זכויות באירופה

פספורט פורטוגלי מאפשר לבעליו ליהנות מזכויות שונות. בין היתר ניתן ליהנות משכר לימוד מסובסד או אפילו לימודים אקדמיים בחינם. ניתן לעבוד בכל אחת ממדינות אירופה, לטייל בה ללא כל מגבלת זמן, לקבל תנאים סוציאליים מלאים ודרכון מעניק ויזת תייר באופן אוטומטי לארה"ב וכן מקל בתהליך קבלת אישור עבודה בארה"ב.

למעשה, מי שמחזיק דרכון פורטוגלי נהנה מכל היתרונות שמעניקה אירופה לתושביה. זהו יתרון לכל מי שרוצה להבטיח לעצמו עכשיו או בעתיד את התנאים הללו. לא מעט ישראלים בוחרים לבחון את התהליך ואת ההתאמה שלהם, לא מתוך מטרה לעבור לפורטוגל או אירופה, אלא כדי שתהיה אפשרות כזו, להם או לילדיהם.

בדיקת התאמה להוצאת דרכון

על מנת לדעת אם יש לך אפשרות להוציא פספורט פורטוגלי עלייך לבצע בדיקת זכאות. ישראלים בעלי שורשים בספרד ופרטוגל יכולים לצאת לדרך וליהנות מכל ההטבות והתנאים של כל אזרח אירופאי. כמובן, לצורך כך יש להביא הוכחות מתאימות ולשם כך ישנם אנשי מקצוע, גנאולוגים, אשר בודקים וחוקרים אילנות יוחסין ויכולים למצוא עבורך את המידע הנדרש.

במקרים רבים אין לישראלים אשר מעוניינים להוציא דרכון פורטוגלי את ההוכחות המתאימות כדי להגיש את הבקשה, אך הם יודעים כי שורשיהם מתאימים לתהליך. כמו כן, לא כולם יודעים כיצד לבצע את הפעולות הנדרשות להוצאת הדרכון וכיצד להתמודד נכון מול הבירוקרטיה.

להיעזר באנשי מקצוע לשם הוצאת הדרכון הפורטוגלי

אנשי מקצוע יכולים לסייע לך להוציא את הדרכון הפורטוגלי. במקום לחפש אחר המידע הנחוץ ולמלא כראוי את הטפסים השונים, קל יותר לגשת למשרד שמתמחה בתחום זה ולהיעזר בו. תהליך הוצאת הדרכון הוא תהליך משפטי ולכן הוא מעלה אצל רבים חששות. החשש הוא לא סיבה להימנע מהחזקת פספורט נוסף אלא צריך להניע לפנייה לגורם מקצועי. בעת פנייה לאנשי מקצוע חשוב לבדוק שהם עומדים בסטנדרטים גבוהים, כולל:

  • ניסיון – חשוב שהחברה אליה פונים תהיה חברה שמנוסה בתחום ושיכולה להציג הוכחות להצלחה במקרים קודמים.
  • מגוון אנשי מקצוע – יש צורך שהחברה תעמיד לרשותך את כל אנשי המקצוע הנדרשים לך, לרבות עורכי דין וגנאולוגים.
  • הבטחותסבירות – ישנו זמן סביר לתהליך וחשוב לברר מראש כי החברה אינה מבטיחה הבטחות שווא לקבלת דרכון פורטוגלי במהירות או לחילופין, שהיא אינה מושכת את זמן הטיפול בבקשה שלא לצורך.