ח"כ השכל: השמאל עושה לנו את העבודה

ההודעה על הקדמת הבחירות לא הפתיעת את חברת הכנסת שרן השכל מהליכוד ובראיון לערוץ 7 היא אומרת כי ההערכות היו שמהלך כזה מתקרב, בטווח של חודש או חודשיים לכאן או לכאן, כך שההיערכות כבר החלה.

"מחממים מנועים, מתחילים לצאת לשטח", היא אומרת ומסכימה לתחושה לפיה מתקפות השמאל מסייעות למחנה הימין ולליכוד. לדבריה "אם ייצא עוד קמפיין של רק לא ביבי הם יעשו לנו בזה את כל העבודה, כי זה מראה לציבור שהם לא מסוגלים להראות מה הם מסוגלים לעשות בנושאים הכלכליים המדיניים והביטחוניים ולכן הם יוצאים לקמפיין כזה".

"נמשיך להתחזק. הציבור ראה מה עשינו למענו בארבע השנים האחרונות. אני גאה על הזכות לשרת את הציבור בחקיקות כמו פתיחת שוק התקשורת, הצלת ערוץ 20, חקיקת ביטול הפקסים, עבודה למען החקלאים ולמען ההתיישבות ועוד".

על מאבקי הימין הפנימיים, תופעת הירי בנגמ"ש בין הליכוד לבית היהודי, לא מתכחשת חברת הכנסת השכל לקיומה של התופעה ועם זאת הא מבהירה כי לטעמה יש לזכור שביום שלאחר הבחירות "נצטרך לשבת יחד, לעבוד יחד ולשתף פעולה ולכן צריך להשאיר את זה ענייני אידאולוגי מקצועי ולא אישי, מה שיאפשר שיתוף פעולה מדהים כפי שהיה ברבע השנים האחרונות".

השכל מודה בקשיי ההתמודדות הפנימיים בליכוד לנוכח ריבוי המתמודדים, ועם זאת היא משוכנעת שהיא עצמה תמצא את מקומה ברשימה לכנסת. "זה הולך להיות מאבק לא פשוט, אבל אני יכולה להבטיח שאהיה גם בכנסת הבאה".