במסגרת חגיגות חצי היובל לישיבת רמת גן ופרויקט גיוס ההמונים להרחבת פעילות הישיבה, שוחח כתב ערוץ 7 עם ראשי הישיבה, הרב יהושע שפירא והרב בן ציון אלגזי.

הרב שפירא סיפר על ימי בראשית של הקמת הישיבה והרצון להוסיף קדושה לגוש דן. "אנחנו בשנת ה-25. ההתחלה הייתה קשה עם חלום ענק, החלום היה להביא לגוש דן נשמה שתחיה את הצימאון הגדול לתורה, לקדושה ולדבקות אלוקית. ברוך ה' הגענו הרבה מעבר למה שציפינו. אין ספור מעשים של קירוב בין ישראל לאביהם שבשמיים בגוש דן, שהיה צחיח ושומם".

הרב בן ציון אלגזי התייחס לחזון הגדילה של הישיבה. "מצאנו שיש שילוב כוחות מדהים שמחבר ושוזר כוחות של תורה וכוחות של חסד ועבודת ה' והארה והפצה לכלל ישראל בצורה הכי מרוממת שיכולה להיות. את הכוחות האלה אנחנו רוצים לכנס יחד ולהביא אותם לידי מעשה בקומות נוספות ועליות נוספות למען כלל ישראל, כדי שהאור הגדול הזה יבוא להרבה בתים והרבה משפחות וקהילות, ונוכל להביא את עם ישראל לתהליכי גאולה בעוצמה גדולה".

לדבריו, למרות התנגדויות מקומיות, יש רצון גדול ללימוד תורה. "הצימאון פה הוא הרבה מעבר למה שחשבנו. למרבה הפלא דווקא אחרי הגירוש מגוש קטיף, תחושת הצימאון גדלה והלכה. גם קמפיין ההדתה לא עצר שום דבר, נכון שמוסדות חוששי,ם אבל היחידים רק רוצים וצמאים יותר. יש עוד הרבה עבודה בגוש דן", סיכם הרב אלגאזי.

לתמיכה בישיבת רמת גן לחץ כאן