שלטים
שלטיםצילום: ISTOCK

כל מה שרציתם לדעת על שלטים למשרד

פתחתם משרד או עסק שיש בו משרד ומתלבטים לגבי השילוט שלו? הכתבה הבאה תעשה לכם סדר בכל הנוגע לשילוט המשרד.

חשיבות השילוט במשרד

שלטים למשרד באים בצורות שונות (עליהם נפרט בהמשך) ויש להם חשיבות רבה מבחינת המיתוג של המשרד. לכל סוג שלט יש מטרה מעט שונה אבל באופן כללי כל סוגי השלטים תורמים להטמעת שם המותג בתודעת הלקוחות.

סוגי שלטים למשרד

שלט קבלה- שלט שיושב על החלק הקדמי של דלפק הקבלה או על הקיר שמאחורי דלפק הקבלה. שלט זה נועד להרשים ולגרום למקום להראות ייצוגי יותר.

שלטים מודולריים- שלטים המתאימים לדלת כניסה או בתור שלטי הכוונה אל המשרד. ניתן להחליף את תוכן השלט במידה ויש שינויים בשם המשרד או בשם של מי שיושב בו. שלטים מודולריים ניתן להדביק בעזרת דבק דו צדדי על דלת או זכוכית מבלי לפגוע במשטח.

שלטי הכוונה- שלטים שמטרתם לכוון את הלקוחות או העובדים אל מקומות שונים בתוך המשרד.

מה חשוב שיהיה בשלט למשרד?

כמו שכבר ציינו, לשלטים במשרד יש מטרה וכדי להשיג אותה יש כמה דברים שחייבים להיות בשלט:

  • כתב ברור וקריא (כמובן ללא שגיאות)
  • במידה ומדובר בשלט הכוונה חשוב שיהיה חץ שמורה באופן ברור על הכיוון הרצוי.
  • לוגו החברה- לא משנה מה סוג השלט למשרד, חשוב שהלוגו יהיה עליו כדי שהוא יכנס לתודעת הלקוחות מבלי שישימו לב.
  • צבעים ברורים וחדים (בדרך כלל ייבחרו על פי הצבעים שבלוגו).
  • חשוב שהשלט יהיה בגודל הנכון- לא קטן מדי כדי שמטרתו לא תתפספס ולא גדול מדי כדי שלא יראה מגושם.

אילו עוד שלטים למשרד קיימים?

השלטים שדיברנו עליהם עד כה נכנסים לקטגוריה שנקראת שילוט פנים. בנוסף אליהם יש גם שלטים נוספים הנקראים שלטי חוץ. לשילוט חוץ יש מטרה שונה משילוט פנים. מטרת שילוט החוץ היא להראות לקהל הרחב שאתם קיימים ולמשוך אותו אל תוך בית העסק. ככל שהשלט יהיה גדול (בפרופורציות כמובן), מואר, צבעוני ובולט (בתלת מימד לדוגמה) יש יותר סיכוי שהלקוחות ייכנסו אליכם וגם ייזכרו אתכם.

חשוב להבין שקיימים חומרים רבים מהם ניתן לייצר שלטים למשרד ולעסק, החל משלטי עץ, דרך שלטי זכוכית ועד שלטי פח עם תאורה. כל שלט מתאים למיקום אחר ונותן מראה אחר לעסק בהתאם לאופיו.

צריכים שלט למשרד או לעסק? באינטואיציה שלטים לעסקים תוכלו לקבל שלט מותאם אישית לצרכים שלכם, מכל הסוגים ובכל הצבעים. לצפייה בפרויקטים תוכלו להיכנס לאתר כאן. ליצירת קשר חייגו 052-4608273.