אלישע לוי
אלישע לויצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

שבעה משחקים ללא ניצחון, 3 נקודות בלבד מתוך 21 אפשריות והקבוצה היחידה בליגת העל העונה שעדיין לא סיימה מחצית ראשונה ביתרון. כל אלה עמדו לרעת העולה החדשה, הפועל חדרה, הערב (ראשון) מול מכבי פתח תקווה.

אם זה לא מספיק, הצפוניים ספגו 14 מ-20 השערים שלהם ב-45 הדקות הראשונות, יותר מכל קבוצה אחרת, אז מה הסיכוי שהתוצאה תהיה הפוכה לגמרי? קטן אבל קיים.

החדרתיים שפתחו את העונה הראשונה שלהם מזה 38 שנים בליגת העל הבכירה בסערה כשהשיגו 19 נקודות מ-24, הגיעו אל המשחק הערב כשהם עם הגב אל הקיר ורוצים רק דבר אחד - לקטוע את רצף התוצאות הרעות, רגע לפני שהם מתדרדרים עד לתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל.

צמד שערים של פלומין שנמצא על סף סיכום בבית"ר ירושלים, לקראת סיום המחצית הראשונה, בדקות ה-38 וה-45, העלה את חדרה ליתרון כפול ורשם למעשה היסטוריה קטנה עבורה כשהייתה זו הפעם הראשונה בה היא הובילה כבר במחצית הראשונה על יריבתה העונה, ובכלל לראשונה בליגת העל.

בדקה ה-56 לוסיו הרשית את השלישי לזכות חדרה, במה שהיה גם השער שקבע את תוצאת המשחק - חדרה מביסה את פתח תקווה בתוצאה 3:0.

פתח תקווה שהגיעה אחרי חמש תוצאות תיקו, במה שהיה שווה לרצף שהיה לה באמצע עונת 1995/96, קוטעת את הרצף עם הפסד ויכולה למצוא את עצמה בקרוב במאבקי התחתית. האם אלישע לוי, מאמן נבחרת ישראל לשעבר וכיום מאמנה של פתח תקווה ימצא את עצמו בקרוב בבית בדרך להיות המאמן המפוטר התורן? תשובות בקרוב ממש.