דוידי בן ציון
דוידי בן ציוןיוני קמפינסקי

סגן ראש המועצה האזורית שומרון ויו"ר פורום יו"ש בבית היהודי דוידי בן ציון יחד עם מנכ"ל מרכז רבני ברקאי רונאל אלקיים וחבר מרכז המפלגה מאיר חוטה, פונים הערב (ראשון) במכתב לצעירי מפלגת הבית היהודי כדי שיובילו דרישה לקיום פריימריז.

"לפני שש שנים הצטרפנו לדרך חדשה של איחוד שורות בציונות הדתית ופתיחתן לכוחות חדשים שיבחרו בדרך דמוקרטית להנהגה הפוליטית של תנועתנו רבת השנים. בשנים האחרונות פעלה הבית היהודי במגוון תחומי עשיה ואנו מצדנו השתדלנו לפעול ולעשות יחד כמו כולכם במסגרת הפוליטית שהיוותה לנו בית", כתבו השלושה.

הם התייחסו כמובן, לפרישת השרים בנט ושקד מהמפלגה. "אמש (מוצ"ש) רעדה הקרקע היציבה עליה ישבנו ונכנסנו לסחרור פוליטי בהעדר מנהיגות ברורה, אולם לאחר שעות של בלבול וחוסר בהירות אנו מתייצבים כאן ומישרים מבט קדימה: בית לא עוזבים".

"לא באנו לבית היהודי בגלל פוליטיקה קטנה, ג'ובים או רווח טקטי מקומי, באנו כדי להיות חלק מדרך ארוכה עם יעדים לאומיים של חיזוק הצביון היהודי במדינת ישראל, ביצור מוסדות החינוך הדתי לאומי, סיוע להתיישבות בנגב ובגליל, בשומרון וביהודה וכן לגשר על הפערים בחברה ובפריפריה", הוסיפו השלושה.

הם היפנו קריאה לצעירי המפלגה. "אנו קוראים לכם חברינו הצעירים להישאר עמנו וביחד לדרוש קיום הליך בחירה של נציגינו לכנסת באמצעות פריימריז. חברות ונאמנות נמדדים ברגעים של אי ודאות ואתגר ואנו נשארים כאן יחד. מעז יצא מתוק", הם מסיימים את מכתבם.