מונה. וקנין
מונה. וקניןפלאש 90

יו"ר תנועת ש"ס, השר אריה דרעי, בירך על החלטת הממשלה לאשר את מינוי ח"כ יצחק וקנין לשר לשירותי דת וציין כי הוא משוכנע שגם את התפקיד הנוכחי ימלא ח"כ וקנין בצורה הטובה ביותר.

"ח"כ יצחק וקנין הוא מהדמויות הוותיקות והחרוצות בתנועת ש"ס ופועל בה כבר 22 שנה", אמר השר דרעי.

"את כל תפקידיו עשה בנאמנות ובמסירות תוך קידוש שם שמים, ואין ספק כי גם את תפקידו כשר לשירותי דת יעשה בצורה הטובה ביותר", הוסיף.

וקנין אמר לאחר האישור, "אני רואה לעצמי שליחות למלא את מקומו של קודמי בתפקיד, השר דוד אזולאי ז"ל, ואמשיך את החזון שלו בהובלת המשרד"

לדבריו, "עד לסיום כהונתי בבחירות הקרובות אני מתכוון להמשיך את המורשת ולהרבות פעלים למען המשרד שמוביל את שירותי הדת למקומות שמעולם לא היה בהם. אני מברך ומודה על החלטה של יו"ר התנועה, הרב אריה דרעי הי"ו, ומקווה שהמינוי יביא תרומה משמעותית להמשך פעילות המשרד במגוון מישורים בהם הוא עוסק".

מנכ"ל המשרד לשירותי דת, עו"ד עודד פלוס, ברך גם הוא על ההחלטה למנות את ח"כ וקנין לשר לשירותי דת ואמר כי מדובר במינוי ראוי שיביא ברכה למשרד. "אין ספק שמדובר בצעד מבורך שייתן את אותותיו על פעילות המשרד. אנו עוסקים כל העת בפיתוח הדת והמורשת במדינת ישראל, מובילים צעדים מהפכניים לטובת אזרחי ישראל ונמשיך בפעילות הענפה בהובלת השר החדש שייכנס לתפקיד שעמד לימין המשרד, בכל פעם שהתבקש בתפקידו כחבר כנסת".