גלעד אך
גלעד אךצילום: מרים פייגא בונימוביץ'

ארגון 'עד כאן' מפרסם היום (רביעי) בשיחה שנערכה עם פעילה של ארגון השמאל 'לוחמים לשלום' ובו מתגלה הסיבה מדוע הפלסטינים משתפים עם הארגון פעולה. ב

שיחה שנערכה בין שתול של ארגון 'עד כאן' לפעילה בארגון 'לוחמים לשלום', ארגון אנטי ציוני הכולל פעילים ישראלים ופלסטינים, סיפרה הפעילה כי הפעילים הפלסטינים עושים זאת מ'אינטרס'.

לדבריה, רוב פעילי הארגון שייכים לפתח'. "יש את העניין שבעצם כמעט כל מי שבארגון מהרשות הפלסטינית הוא פת"חיסט (איש פת"ח). יש פה את השיוך הפוליטי הזה. יש כאן מעט מאוד מחמאס".

עוד הוסיפה כי השותפות עם ישראל היא זו שמניעה את הפעילים הפלסטינים, שרוצים להשיג אישורי כניסה לארץ ולמצוא נשים בעלות אזרחות ישראלית. "להרבה פלסטינים יש אינטרס. לא אינטרס של 'בוא נעשה פעילות למען השלום', אלא אינטרס להשיג אישור כניסה לארץ. או, לא יודעת, ענייני נשים וגברים".

מנכ"ל ארגון 'עד כאן' גלעד אך מסר בתגובה כי "ארגונים אנרכיסטיים, בהם ארגון 'לוחמים לשלום', פוגעים באופן עקבי במדינת ישראל ובמורל חיילי צה"ל וכוחות הביטחון. חשפנו תיעוד כי הפלסטינים המצטרפים לארגון לא עושים זאת מכוונות 'שלום' וזכויות אדם, אלא מאינטרסים אישיים וצרים, ובעצם מנצלים את מדינת ישראל".

"אנו נמשיך לתעד ולחשוף את פרצופם האמיתי של ארגוני ה'שלום' ו'זכויות האדם', ולפעול נגד מעשי ההכפשה שלהם", הוסיף אך.