הזמר קובי פרץ התפלל בקבר יוסף

מעל 2500 בני אדם נכנסו הלילה לקבר יוסף שבשכם, זאת כחלק מהכניסות החודשיות הקבועות אותן מקיימת מועצה אזורית שומרון.

בין הנכנסים היו גם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, סגנו דוידי בן ציון, מח"ט שומרון אל"מ שגיב דהן, קצין הגמ"ר שומרון שלומי כהן וכן הזמר קובי פרץ שהוא תלמידו של הרב ארוש שהגיע יחד עם בנו של הרב ארוש - הרב נתן ועוזרו של הרב ארוש - מיכאל בן אבו.

דגן בירך את הנוכחים ואמר, "עוד ועוד אנשים מכל רחבי הארץ והעולם מגיעים לקבר יוסף ומצביעים ברגליים. עם ישראל לא מוכן לוותר על המקומות הקדושים לו ואנחנו מצפים מממשלת ישראל להבין ולהפנים את המסר הזה, ולמצוא את הדרך לאפשר לאזרחי מדינת ישראל להכנס לבקר במקום הקדוש לנו גם בשעות היום ולהחזיר את ריבונות ישראל במקום בפועל ולא רק במילים".

הזמר קובי פרץ הפתיע את הנוכחים כשהגיע וריגש אותם כששר יחד עם ציבור המתפללים בקבר יוסף את השיר: "ואפילו בהסתרה"

פרץ מסר לאחר הביקור, "במקום בו היה יוסף הצדיק ולא סתם הוא נקרא צדיק הוא גם בן של צדיק בן צדיק יעקב ישראל אבינו, זכיתי לראשונה בחיי אחרי שהייתי בבית האסורים להיות בקבר יוסף הצדיק והרגשתי שם משהו שמעודי לא זכיתי להרגיש, פשוט הייתי באורות בתפילה שלי שם ובמיוחד זכיתי לשיר את 'אפילו בהסתרה' ככה באופן הכי ספונטני עם כל הקהל הקדוש ועם החיילים היקרים לנו שבורא עולם ישמור עליהם אמן.

איזו זכות הייתה לי היום להיות באחד המקומות הקדושים לנו בעולם, ובאיזה אורות אני הייתי רק בורא עולם יודע. פשוט תודה למלך מלכי המלכים על הכל בכל מכל. זכות יוסף הצדיק בן יעקב אבינו תגן ותשמור עלינו ועל כל עם ישראל שנזכה לראות את הגאולה במהרה אמן כן יהי רצון אבא שבשמיים אנוכי קובי יעקוב בן שריתה אוהב אותך הכי בעולם כי אין עוד מלבדו".

דגן הודה לחיילי צה"ל ומפקדיו, למח"ט שומרון וקצין הגמ"ר שומרון שמלווים את הכניסות לקבר יוסף, ולמנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים שמנהלים את הכניסות לקבר יוסף מדי חודש מטעם מועצה אזורית שומרון ופועלים לשמירתו.