אביחי מנדלבליט
אביחי מנדלבליטצילום: הדס פרוש, פלאש 90

בסקר שפורסם הערב (מוצאי שבת) ב"פגוש את העיתונות" רוב מכריע בציבור קרא ליועץ המשפטי לממשלה לפרסם את החלטתו בתיקי נתניהו עוד לפני הבחירות - למרות התנגדות נתניהו.

בסקר, שערכו מינה צמח ומנו גבע ממכון המחקר "מדגם" בשיתוף iPanel, קרוב ל-50% השיבו שהם רוצים לראות את גבי אשכנזי במערכת הפוליטית - וכמעט 40% תמכו בהדחת לבני על ידי גבאי.

לשאלה "האם לדעתך היועמ"ש אביחי מנדלבליט צריך לפרסם את החלטתו בדבר הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע נגד ראש הממשלה לפני הבחירות הקרובות?", 64% השיבו כי היועץ המשפטי לממשלה צריך לפרסם את החלטתו. 22% טענו שהוא לא צריך לפרסם ו-14% ענו: "לא יודע".

עוד נשאלו המשתתפים: "האם לדעתך אבי גבאי צודק או לא צודק בפירוק השותפות עם ציפי לבני?". 39% השיבו שגבאי צודק, 25% טענו שהוא לא צודק, ו36% השיבו: לא יודע.

כמו כן נשאלו המשתתפים מי לדעתם צריך להוביל את רשימת "הימין החדש" בבחירות הקרובות. 33% השיבו כי נפתלי בנט צריך לעמוד בראש הרשימה, 27% תמכו באיילת שקד ו-40% לא החליטו.

"האם אתה תומך בכניסתו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי למערכת הפוליטית לקראת הבחירות הקרובות?". 47% תמכו בכניסתו למערכת הפוליטית, 19% לא תומכים ו-34% לא החליטו או לא יודעים.