וולדן הערב. איש המשחק שוב
וולדן הערב. איש המשחק שובצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

סוף ידוע מראש. חמישה ניצחונות והפסד אחד בלבד - זהו מאזנה של הפועל חולון במשחקי הבית שלה העונה בליגת העל בכדורסל. מדובר במאזן השני בטיבו בליגה העונה, אך האמת היא שזהו הרבה יותר מזה.

את כל חמשת הניצחונות הביתיים שלהם השיגו העונה החולונים למרות שהיו בפיגור, אחרי משחק צמוד ובזכות התעלות ברבע האחרון והמכריע. זה מה שקרה בדיוק גם הערב (מוצאי שבת) מול מכבי אשדוד\באר טוביה.

הסגולים מחולון ניצחו את האורחים מאשדוד בשבעה משמונת המפגשים האחרונים ביניהן - ההפסד היחיד היה במשחק האחרון ביניהן בהיכל הטוטו שבחולון, שם נפגשו גם הערב למשחק במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל בכדורסל.

אחרי שניצחו במחזור שעבר את עירוני נהריה בזכות ריצת 0:6 מדהימה של קורי וולדן, גם הערב הסגולים מחולון שהודיעו ביום שישי על החתמתו של סקוטי ריינולדס בן ה-31 לקדנציה שלישית במועדון ובשבוע החולף על החתמתו של פניני לשנתיים נוספות בקבוצה, נהנו מוולדן והניצחון הערב רשום בעיקר על שמו.

עם 25 נקודות ו-8 אסיסטים וולדן לא היה רק המוציא לפועל של חולון הערב אלא גם האיש שלה ברגעי ההכרעה. חולון מנצחת בסיום משחק צמוד ומותח את האורחים מאשדוד בתוצאה 84:88 ושומרת על המקום הראשון בטבלת ליגת העל בכדורסל בזכות משחקים עודפים בין היתר.

אשדוד שהפסידה בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות בפער מצטבר של 93 נקודות, ראויה לכל המחמאות שלמרות סגל קצר וחסר נתנה מלחמה עיקשת וכמעט גם הצליחה לנצח.

כעת מחכה לחולון רצף של שלושה משחקי חוץ בליגה ובאירופה. האם יצליחו לנצח גם בחוץ?

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל בכדורגל, גברה עירוני נס ציונה על גלבוע גליל בתוצאה 76:83, צמוד גם כן.