30% מהטיסות של אל על מאחרות

דירוג הדיוק של חברת התעופה הלאומית עלה, אך נתב"ג הגיע רק למקום ה-307 מתוך 400 שדות תעופה בעולם שנבדקו.

גיא כהן , ב' בשבט תשע"ט

אל על
אל על
Photo by Tomer Neuberg/Flash90

חברת אל על שיפרה את יכולתה היחסית לעמוד בלוחות הזמנים בשנה האחרונה. כך עולה מהדירוג של חברת FlightStats, אשר משווה מדי שנה את דרגת הדיוק של חברות תעופה ונמלי תעופה, בהסתמך על נתונים ממיליוני טיסות.

החברה הלאומית הישראלית דורגה במקום ה-32 מכל חברות התעופה הבינלאומיות ברמת הדיוק שלה – טיפוס של שלושה מקומות מהמקום בו היתה בשנה שעברה. 70.15% מהטיסות של אל על המריאה ונחתו בזמן. כמובן שפירוש הדבר גם שכמעט 30% מהן איחרו, בהמראה ו/או בנחיתה.

על פי הגדרות האתר, טיסה נחשבת למאחרת אם המריאה או נחתה לפחות 15 דקות מאוחר מהזמן המתוכנן.

חברת דלתה האמריקנית דורגה במקום הראשון בדייקנות.

נמלי התעופה בעלי רמת הדיוק הגבוהה ביותר הם אלה של מינסק, מוסקבה, טוקיו, אוסקה, הונולולו ופנמה סיטי. נמל התעופה בן גוריון נמצא במקום ה-307, מתוך 400 שדות התעופה שנבדקו.