שבת חתן
שבת חתןצילום: יח"צ

'שבת חתן' הינה מנהג במסורת היהודית ובדת היהודית שעיקרו מפגש בימי שישי - שבת של קרובי משפחה, חברים ואנשי דת הנפגשים בעתות שמחה, כמו לאחר חתונה או בר מצווה, בזמן שמנהג זה, אשר נחשב קדום ביהדות, נהוג בעיקר בזמנים שמחים!

על פי המסורת, בשבת זאת חשוב לבחור באוכל טוב ומפנק, כמו גם כשר, תוך בחירת מנות מגוונות שיתאימו גם לערב שישי וגם ליום השבת, כמו גם שמומלץ לארגן את המפגש במרחב נעים וביתי.

חברת 'וודינג קלאב' הירושלמית המספקת שירותי הסעדה לשבת חתן ואוכל טרי ואיכותי עבור מגוון שמחות ואירועים, מציעה קייטרינג בירושלים המתאים למפגשים משפחתיים וחברתיים, לאירועים קטנים וגדולים, לערבי חברה ושבתות חתן - סיפקה לנו מידע אודות ארגון שבת חתן נפלאה, וזאת בשיחה עם היועצים הקולינאריים של החברה:

"בכל הנוגע לארגון שבת חתן בירושלים, או בכל מקום בארץ, ואפילו בעולם! חשוב תמיד לשים את הדגש על אוכל טוב ואיכותי שיתאים לכל סוף השבוע בו מבלים בכיף ובאחדות עם משפחה וחברים קרובים של בעלי האירוע והשמחה." כךמסבירים היועצים הקולינאריים של וודינג קלאב." בחירת תפריט מתאים לאירועים מסוג זה, חייבת להיות מושכלת שכן המארחים של השבת רוצים לספק מאכלים מגוונים טריים וטובים לצד מנות משמחות, חדשניות וכיפיות אשר יתאימו לכל שעות השבת, כמו גם שיש לבחור קייטרינג כשר בירושלים שיוכל לספק את הדרישות של כלל המוזמנים לשבת החתן."

איזו כשרות מתאימה לקייטרינג כשר בירושלים ובסביבה?

"בכל הנגוע לבחירת הכשרות של המנות אותן נגיש באירוע, חשוב לדעת כי בחירת כשרות 'בד"ץ', 'מחפוד' או 'בית יוסף' אמורה להתאים לירקות, בשר ואף לדברי חלב ומאפים, כאשר חשב לוודא עם האורחים לגבי כשרויות מתאימות, ובמידה וישנן חריגות: מומלץ להזמין מנות מיוחדות לאורחים הדרושים הכשר ספציפי ומותאם אישית."

לגבי המנות ובחירת אוכל עבור שבתות חתן, ממשיכים לספר היועצים של וודינג קלאב: "כאשר אתם בוחרים תפריט קייטרינג לשבת חתן, או לכל אירוע, כמו קייטרינג לאזכרה (להבדיל אלפי הבדלים!), או לאירועים קטנים אחרים: מומלץ כי למרות שהאירוע קטן יחסית, לבחור תפריט אידיאלי שיספק כמה וכמה אופציות לאורחים, כמו גם מנות שיתאימו לכל שעות היממה."

"מי שמארגן שבת כזאת, כדאי שיבחר מאפים ועוגיות או מנות 'פינגר פוד' קטנות עבור השעות המוקדמות של "לפני כניסת השבת", כאשר לאחר מכן יש לבחור מנות בשריות שיסופקו על ידי חברה המציעה קייטרינג בשרי בירושלים ובסביבה, כמו גם סנדווצ'ונים, מאפים וטורטיות לארוחת הבוקר של יום שבת ומנות מגוונות כמו מרקים, פשטידות או אפילו בשרים ודגים לארוחת השבת המרכזית."

"במוצאי שבת ניתן לקנח עם אוכל קליל שיתאים להפרשי השעות של הציבור המסורתי או הדתי ששומר על הלכות ומנהגי השבת."

מלבד בחירת תפריט הסעדה, כיצד מתכננים שבת חתן מושלמת?

"חשוב לדעת כי מלבד בחירת קייטרינג בירושלים שיהיה טוב ואיכותי, יש לשים לב לתכנון השבת באופן מושלם! לכן יש לשים לב לכמה דגשים בתכנון, כגון:

הכנת רשימת מוזמנים - הזמינו בני משפחה ואנשים קרובים ונסו לאמוד את כמות האורחים שיגיעו לשבת. בכך תוכלו לבחור את המנות שיוגשו בשבת ואת כמותן, ולהתאים את התקציב לתכנון השבת.

בחירת לוקיישן מתאים - בחרו מיקום טוב לשבת החתן כמו בית פרטי גדול שיכול להכיל אורחים רבים, או בחירת בית מלון לשבת חתן שעוסק בתחום ויודע להכיל כמות אנשים גדולה ולהתאים ארוחות נכונות לשבת, כמו גם שיש לבחור מלון שומר כשרות.

תכננו פעילויות לילדים ולמבוגרים - זה נכון, ביום השבת אנו אמורים לנוח וליהנות מאוכל טוב וחברה נעימה. אך עדיין ישנן פעילות שמותרות על פי ההלכה, כמו ארגון משחקי קופסה, קריאת סיפורים לילדים, ארגון פעילויות ספורטיביות לכל המשפחה בחצר הבית, כמו גם תכנון חידון מדליק אודות בעלי השמחה באמצעותם כל האורחים יכולים להשתתף, לנחש ולשמוח. רעיונות נחמדים לשבת חתן יקנו גיבוש משפחתי וחברתי, ויסייעו להעביר את השבת בכיף!"

מהו התקציב הצפוי לארגון שבת שכזאת?

"כאשר אתם מארגנים את השבת, מומלץ לקבוע מראש תקציב הגיוני שמתאים לכיסכם." כך מסבירים המומחים של וודינג קלאב. "נסו למצוא חברת הסעדה המציעה תפריטים בהתאמה לתקציב שלכם, כמו גם שאנו ב'וודינג קלאב' נוהגים להציע תפריטים המתאימים גם לסוג האירוע, כמו גם לכיסם של הלקוחות, תוך הרכבת תפריט אטרקטיבי ונכון לכל לקוח ולקוח."

"מלבד התקציב לארוחות השבת, יש לקחת בחשבון גם את המיקום עליו דיברנו קודם. עם זאת, במידה ותבחרו בבית מלון, תוכלו להוזיל את עלויות ההסעדה, לכן בחירה זאת חשובה ביותר."

"בנוסף, בבחירת והתאמת התפריט: מומלץ לגוון בין מנות בשריות וחלביות ולא לבחור רק בבשר או דגים - מה שיעלה משמעותית את מחיר המנות, לכן גיוון וייעוץ קולינארי מקצועי יעזור לרבים לקיים שבת חתן, בצורה מושלמת ומותאמת לצרכים ולתקציב הנתון."

קייטרינג 'וודינג קלאב' בירושלים, הינה חברת הסעדה הפועלת בתחום האירועים, ארגון והסעדה לשבתות חתן, תוך אספקת אוכל, שתייה וכלל ציוד הדרוש לאירוע.

לחברה צוות מקצועי בעל ניסיון של עשרות שנים בתחום האירועים והקולינריה, תוך שהחברה מעניקה ללקוחותיה מנות חדישות, מגוונות, טריות ונעימות בהתאמה מדויקת לקונספט, לעונה, כמו גם לתקציב הלקוח.

'וודינג קלאב' מספקת ללקוחותיה מידע חשוב ועדכני בנוגע לתכנון האירוע הצפוי, כאשר הייעוץ המקצועי מאפשר התאמת תפריט מגוון ועשיר לכל מפגש, כנס או חגיגה, בכל גודל ותקציב, תוך קבלת שירות מושלם, גדוש בייחודיות, חדשנות ואהבה.

נכתב ע"י פרימטיק קידום אתרים