עו"ד עדי קידר
עו"ד עדי קידרצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

עורכי הדין עדי קידר ומשה פולסקי מארגון חוננו פגשו לפני זמן קצר את שני הקטינים העצורים בשב"כ לאחר שהצו האוסר על החשודים לפגוש עו"ד הוסר.

לדברי עורכי הדין הם פגשו קטינים שבורים ומותשים, אשר עברו חקירות קשות אשר כללו התנהלות פסולה ובלתי חוקית מצד חוקרי השב"כ. הקטינים מכחישים כל מעורבות במעשה.

עו"ד עדי קידר סיפר "לפני מספר דקות פגשתי את הקטין צעיר כבן 15 וחצי. הוא תיאר בפני חקירות קשות, רוב שעות היממה הוא היה אזוק לכיסא כשידיו מאחור, הפסקות קצרות מאד לצרכים בסיסיים".

"כזכור הקטין הזה, התלונן בפני בית המשפט על מספר נושאים הקשורים בהתנהלות החוקרים, בעיקר מילולית אבל גם פיזית, קירבה, יריקות והשפלות. מסתבר שלא רק שלא נעשה דבר עם התלונה, אלא שהקטין חזר לתאו עובדת התלונה הזו רק היתה לו לרועץ, החוקרים רק החמירו את תנאי החקירה, את ההשפלות, את הגסויות", סיפר קידר.

"ברמה האישית כאשר מדברים על קטינים, ההתעללות הנפשית הזאת היא חמורה ביותר והיא צריכה להדיר שינה מעיננו. אנו מקווים שהדברים יטופלו בחומרה". סיים.

בעוד זמן קצר צפויים עו"ד קידר ועו"ד חי הבר להגיש ערר לבימ"ש המחוזי בו ידרשו את שחרורם של ארבעת הקטינים אשר מעצרם הוארך עד יום חמישי.