בנק לאומי. אילוסטרציה
בנק לאומי. אילוסטרציהצילום: פלאש 90

בנק לאומי משיק בימים אלה את "לאומי 1 ללקוח", תכנית להתאמת מודל השירות של הבנק ללקוחותיו. במסגרת התכנית, הלקוחות הפרטיים יוכלו מעתה לקבוע פגישה אישית עם בנקאי בתיאום מראש, בכל סניפי לאומי ובכל מקום בארץ.

הבנקאי יגיע מוכן לפגישה בהתאם לנושא המבוקש והלקוח לא יצטרך להמתין בתור. את הפגישה ניתן יהיה לתאם באמצעות כל ערוצי לאומי: האתר, האפליקציה ומרכז הבנקאות הטלפוני.

במסגרת התכנית ניתן יהיה לבצע את רוב הפעולות הבנקאיות באמצעות מרכז הבנקאות הטלפוני, כאשר לקוח לא ימתין למענה מעבר ל-2 דקות, והחשוב ביותר – רובן המוחלט של הפניות יטופל בשיחת טלפון אחת. לרשות הלקוחות יעמדו כמובן גם הערוצים הדיגיטליים הישירים: אתר לאומי, האפליקציה במובייל, צ'ט דיגיטלי או שירות "הזמן שיחה".

דני כהן, ראש החטיבה הבנקאית בלאומי, אמר כי "לתכנית איתה אנו יוצאים היום יש מטרה אחת – להעניק שירות טוב יותר ללקוחותינו. בסקר האחרון שערך בנק ישראל בקרב הציבור, ראינו כי השירות במערכת הבנקאית אינו מספק - במיוחד בכל הקשור לזמינות הסניפים והבנקאות הטלפונית - וזוכה לציון ממוצע של כ-53%, בעוד שלאומי אף נמוך מהממוצע. זה לא משהו שאנו צריכים לקבל.

''לכן, בשנה האחרונה למדנו לעומק את הרגלי הצריכה של הלקוחות שלנו ובנינו תכנית שירות חדשה - כזו שתתאים עצמה לשינויים שחווה עולם הבנקאות. כבנק שחרט על דגלו 'בנקאות יוזמת וחדשנית עבור הלקוח', לאומי יהיה לבנקהראשון בישראל שמתאים את מודל השירות לעולם הבנקאות החדש והופך אותו לנגיש וטוב יותר", הבטיח.