בית לדוגמא בפרויקט ביקיר
בית לדוגמא בפרויקט ביקירצילום: בתי אמנה

בימים בהם תנופת הבנייה בשומרון נמצאת בשיאה, עלה הביקוש לבתים באזור השומרון בלי להתפשר על איכות חיים ועל המחיר. איכות החיים בשומרון כבר משכה אלפי משפחות שרוצות להתרחק מעט מהערים הסואנות ולשדרג את עצמן עם תנאים טובים ומרחב מחייה גדול יותר שאפשר גם לעמוד בו מבחינה כלכלית.

בתים ענקיים ומרווחים בשומרון

המרדף אחר דיור לא פוסח על משפחות בציבור הדתי. האפשרות לרכוש בית עם גינה במרחק חצי שעה מהמרכז נשמעת כמו מותרות לעשירים בלבד.

משפחות גדולות שמחפשות בית דו משפחתי בשומרון יוכלו למצוא אותו בפרויקט החדש של בתי אמנה ביקיר.

בתי אמנה ביקיר
בתי אמנה ביקירצילום: בתי אמנה

בית בשומרון וחיי הקהילה ביקיר

אזור השומרון ידוע בקהילתיות המשפחתית תוך הנחלת ערכים יהודיים וציונות והצמחת הדור הבא שלנו, גם חיי הקהילה ביקיר ידועים במשפחתיות החמה וזהו אחד המניעים המרכזיים התורמים להתפתחות הישוב באופן דינמי ומהיר.

חינוך ביקיר

אחד מהמניעים לבחירת מקום מגורים בשומרון הוא חינוך הילדים, ביקיר החינוך הינו ערך עליון, והיישוב שם לעצמו מטרה של מצוינות בתחום החינוך.

החל מגנים ומעונות, ובית הספר האזורי שמחנך בגאון את כל ילדי יישובי הסביבה ואפילו בג'מבורי מפואר לגיל הרך. וכלה בחוגים מגוונים ומעשירים לילדי יקיר והסביבה.

פרויקטים חדשים בשומרון

מתוך כלל הישובים המתפתחים ביהודה ושומרון המשווקים כבר לא מעט זמן בתים לציבור הדתי, הפרויקט של בתי אמנה ביקיר מושך אליו יותר משפחות איכותיות ודבר זה ניכר מאוד בישוב יקיר שהוא אחד הישובים המועדפים יותר על הציבור שלנו.

יקיר לעולים מצרפת

בשנים האחרונות הצטרפו ליקיר משפחות רבות שהשתלבו בצורה מדהימה בקהילה ביקיר ובהשתלבותם הם מספרים חוויות רבות אודות עלייתם לארץ וכיצד ביקיר קיבלו אותם בסבר פנים יפות דבר שהנעים מאוד את עלייתם לארץ ישראל.

בתים ענקיים ומרווחים בשומרון

פרויקט בתי אמנה ביקיר מיועד לאנשים המחפשים בית גדול מאוד על שטח אדמה רחב ידיים, בגודל בית מרשים של 196 מ"ר הנוסק לגובה של 3 קומות עם נוף מדהים ואוויר צח ונקי וכל זה נמכר למתאימים במחיר של 1,787,000 ש"ח בלבד.

בואו לקחת חלק בחלום של ישוב הארץ. התקשרו לטלפון 03-3723061