לא תאמינו מי הקפטן
לא תאמינו מי הקפטןצילום: iStock

אנחנו כבר יודעים שכלבים מסוגלים להריח פצצות ממרחקים ולעקוב אחרי חשודים (ואף לתפקד בתור ראש עיר כשצריך), אבל מסתבר שהם יכולים לעשות עוד הרבה יותר. ריכזנו עבורכם מספר כלבים שעם קצת אילוף וחטיפים יצליחו לעשות עבורכם כמעט הכל.

להטיס מטוס

לפני כשנתיים תכנית טלוויזיה בריטית החליטה לבדוק עד כמה כלבים חכמים. צוות התכנית אסף למעלה ממאה כלבים מרחבי הממלכה על מנת לבחון האם יוכלו למצוא כלב חכם מספיק שיצליח להטיס מטוס בכוחות עצמו. צוות הטלוויזיה בחר לבסוף 12 כלבים שעברו סינונים קפדניים על מנת שישתתפו באימוני בית הספר לטייס שינסה ללמד אותם לטוס. לאחר כמה שבועות של הדחות ובחינת יכולות הלימוד של הכלבים, נבחר הכלב שאדו ככלב החכם בממלכה שיהיה מסוגל להטיס את המטוס באוויר בכוחות עצמו. כמו שתוכלו לראות בסירטון, שאדו עמד באתגר בהצלחה והצליח להזיז את המטוס לפי הוראות המאמנת תוך כדי טיסה בגובה של למעלה מ800 מטרים מעל הקרקע, ובכך הפך לכלב הראשון בהיסטוריה שהפך לטייס.



לנהוג במכונית

שאדו הטיס את המטוס רק בנוכחות טייס נוסף, אבל הכלב פורטר יכול לנסוע במכונית לגמרי לבדו. ארגון צדקה בניו זילנד הקים חברה המיועדת לאלף כלבים לנהוג ברכב. הארגון, שמנסה לעודד אימוץ כלבים, רצה להוכיח שאין גבול ליכולות הכלבים ושהם יכולים ללמוד אפילו לנהוג. ככל הנראה פורטר לא יהפוך להיות נהג מירוצים בקרוב, אבל עדיין הוא מצליח לתפקד על הכביש בכלל לא רע.



לנגן בפסנתר

בניגוד לסרטונים הקודמים, כאן לא מדובר בכלבים מאולפים, אלא בכלבים שפשוט אוהבים לנגן. אולי לא כל הכלבים מוכשרים כל כך בנגינה, אבל זה לא אומר שהם לא מנסים לנגן, ואפילו לשיר תוך כדי. מוזמנים לשמוע את מרקורי, הכוכב העולה, בהופעת יחיד על הפסנתר.



רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!