רון קובי, ראש עיריית טבריה
רון קובי, ראש עיריית טבריהצילום: אלירן אהרון

שוב מעורר פרובוקציה: ראש עירית טבריה רון קובי שוב מצליח להרגיז את שומרי השבת לאחר שבמהלך השבת האחרונה דאג לשנע שלג מהחרמון לטובת התושבים ומיד במוצאי השבת דאג לפנותו.

במהלך סוף השבוע כתב קובי בדף הפייסבוק: "מעמיסים לנו בחרמון 120 טון שלג על משאיות. חגיגה מחר בטיילת כולם מוזמנים להפנינג לבן ושמח, פעילות לילדים, נוער ומבוגרים! סלסה, מוסיקה, אוכל, יין והמון שמחה טבריינית וגאווה. תזמינו אורחים".

במוצאי השבת מיהר לסכם את פסטיבל השלג. "15,000 אנשים פקדו את מתחם הטיילת של טבריה השבת!! השלג מהחרמון , השמש, האוכל , השתיה, היין, ההופעות, האטרקציות והמוסיקה גרמו לכולם להבין שטבריה הופכת לבירת הבילויים והתיירות של המדינה! ומעל לכל הכנרת!!! שעולה ועולה! טבריה עיר הכנרת. צילום קצר מהאוויר שיגרום לכם להבין מה היה פה היום".

תושבים שומרי מצוות בעיר רתחו מזעם על כך שייעד את פסטיבל השלג ליום השבת בלבד. "אתה ראש עיר של כולם? או של אלה שבחרו בך?", תקף אותו אחד התושבים בדף הפייסבוק. "דווקא בימים אלה שאתה מנסה להראות שהעיר חשובה לך, שאתה מקדם ודואג, אתה במו עצמך דואג לפלג ולשסע את הציבור. יש ציבור שלם שכואב את כאבה של השבת.

"אני דתי שגר בעיר, גם לי מגיע להנות מהפעילות שקיימת בעיר. הבאת שלג לשבת בטיילת, שאפו. אבל מה מיהרת מיד במוצא"ש לפנות את השלג? למה לא יכולת להשאיר לשומרי השבת להנות גם? אנחנו לא טבריינים?", תהה.