לוזון. חוזר הביתה
לוזון. חוזר הביתהצילום: פלאש 90

חוזר הביתה. אחרי סבב בקבוצות ליגת העל נוספות ובאירופה, גיא לוזון חוזר למכבי פתח תקווה. אחרי הפסד נוסף, הרביעי ברציפות, ואחרי משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון בליגת העל, הודיעה לפני זמן קצר (ראשון) מכבי פתח תקווה על מינוי מאמן שלישי העונה.

הקבוצה ממלאבס שפתחה את העונה עם מאמן נבחרת ישראל לשעבר, אלישע לוי על הקווים, מינתה רק לפני שבועיים את עוזרו של לוי ובלמה לשעבר, מוראד מגמאדוב למאמן והיום כבר הודיעה על מינוי מאמן שלישי.

מגמאדוב אמנם הצליח לעבור שלב במפעל הגביע בשבוע האחרון, אך בליגה לא הגיעו התוצאות המיוחלות וזה כבר התבטא במהלך מסיבת העיתונאים לפני המחזור האחרון כי הוא מעדיף לשוב לעמדת העוזר מאחר שלא שיער את גודל התפקיד של המאמן הראשי.

כעת מי שישוב לעמדת המאמן הראשי הוא לא אחר מאשר האחיין של בעלי הקבוצה אבי לוזון, המאמן גיא לוזון שהחל את קריירת האימון שלו במדי פתח תקווה.

את קריירת המשחק שלו סיים לוזון בפתח תקווה, ומיד החל לאמן כשעמד על הקווים של הקבוצה ממלאבס בין השנים 2001-2007. לוזון הספיק לשוב לקדנציה נוספת ב-2008 כשעבר עוד בין היתר בבני יהודה, הנבחרת הצעירה של ישראל, סנטנדר ליאז' הבלגית, צ'לרטון האנגלית, הפועל תל אביב, מכבי חיפה והאחרונה בית"ר ירושלים.

לוזון, שפוטר מבית"ר ירושלים רק לפני מספר חודשים, כבר סרב לפני כשבועיים להצעה לאמן את הקבוצה של המשפחה שלו, אך כעת נענה כשכבר במשחקו הראשון צפוי לו קרב על העונה - כשיתארח עם פתח תקווה אצל בני סכנין. הפסד - והירידה אל הליגה השניה תהיה קרובה מתמיד.

האם המאמן בן ה-43 שלא הצליח בקבוצותיו האחרונות בליגה הישראלית - הפועל ת"א, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, יצליח דווקא בקבוצה של המשפחה או שהפעם זה ייגמר בירידת ליגה?

במכבי פתח תקווה אמרו כי "גיא לוזון נענה לבקשתו של אבי לוזון והסכים לקחת על עצמו את אימון מכבי פתח תקווה. הוסכם שיאמן את הקבוצה בעונה וחצי הקרובות דהיינו עד 31/5/20".