איילת שקד
איילת שקדצילום: אלירן אהרון

שרת המשפטים איילת שקד התייחסה הערב (ראשון) לפרשת עו"ד אפי נוה, לבחירות המתקרבות ולהחלטת היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לתיקי נתניהו.

בראיון לחדשות 12 על רקע פרשת נוה הדגישה שקד שמאות שופטים מונו בארבע השנים האחרונות בהליך ראוי וכשר, "אנחנו עבדנו בצורה מאוד מקצועית, השופטים, לשכת עורכי הדין והפוליטיקאים. מינינו 344 שופטים ושופטות, ביניהם 6 שופטים בית משפט עליון".

"הייתה לי שאיפה, הצלחתי לגוון את המערכת ולמנות שופטים שמרנים", הוסיפה שקד ודחתה את המתקפה משמאל, "האמירות צבועות; המבנה הוא ידוע. במשך שנים השופטים והלשכה הלכו יד ביד. הטיעון הזה הוא באמת לא אמיתי. בגלל ההצלחה שלי גורמים בשמאל מנסים להכתים אותי".

באשר לחקירות נתניהו והחלטתו המתקרבת של היועץ המשפטי לממשלה, אמרה שקד "אני עובדת עם מנדלבליט באופן יום יומי, משרד ליד משרד", אמרה. "אני לא מעורבת בשום דבר שקשור לתחום הפלילי. עובדת איתו כיועץ ומדובר באדם הגון, ישר מקצועי. אני שמחה שאם יש מישהו שצריך לקבל החלטה זה הוא. אני סומכת על יושרו".

שקד התייחס גם לבחירות המתקרבות ואמרה כי היא בטוחה שמפלגת "הימין החדש" תגדיל את גוש הימין. "עד שיתבררו זהות כל הרשימות אני בטוחה שהבית היהודי יעברו את אחוז החסימה. המהלך יגדיל את גוש הימין ויאפשר להקים ממשלת ימין נוספת".