אוהדי הפועל. עוד חוזר הניגון
אוהדי הפועל. עוד חוזר הניגוןעודד קרני

לא בפעם הראשונה וכנראה גם לא האחרונה. אחרי שקבוצתם הודיעה מוקדם יותר היום על סירובה לציין את בטקס את יום השואה הבינלאומי שיחול בעוד שבעה ימים, ורגע לפני שריקת הפתיחה במשחק הדרבי התל אביבי שיתקיים במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל בכדורסל, שוב התפרעות אלימה מילולית של אוהדי הפועל ת"א.

שבוע עבר מאז שרו מאות מאוהדי הפועל ת"א שירים שביזו את זכרון השואה במשחק הדרבי התל אביבי בליגת העל בכדורגל, והערב שוב סיפקו אלה מופע מבחיל של ממש כשהפעם היה זה במגרש הכדורסל, רגע לפני משחק הדרבי העירוני.

האוהדים האדומים מת"א שידועים כמי שלא ניתנים להרגעה ובעלי היסטוריה של התפרעות אלימה מילולית ופיזית, בייחוד במשחקי הדרבי התל אביבי, קראו הערב קריאות קשות בגנותם של בעלי תפקידים לשעבר ובהווה במכבי ת"א וכנגד הקבוצה כולה.

"שתהיה שואה למכבי", "מכבי ניאו-נאצים", "שמעון מזרחי תתאבד כבר" וכן קריאות גנאי לעברו של רגב פנאן, בנו של המנהל המיתולוגי של מכבי ת"א לשעבר, מוני פנאן ששם קץ לחייו. אלו רק חלק ממופע האוהדים האדומים המבחיל הערב שערכו לפני משחק הדרבי התל אביבי שמתקיים באולמם הביתי במסגרת ליגת העל בכדורסל.

בשבוע שעבר יצאו אלה מענף הכדורגל עם עונש מכפיר בקלותו כשהקבוצה האדומה נקנסה רק ב-25 אלף שקלים ובהמלצה מדיין בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לקחת את השחקנים להרצאה במוזיאון יד ושם, אחרי עוד התנהגות שכזו, הפעם בענף הכדורסל העונש חייב להיות קשה הרבה יותר. האמנם?!