אירופה אדומה. 4 ניצחונות, כולם בפער דו-ספרתי - זהו הרצף של הפועל ירושלים במפעל ליגת האלופות של פיב"א, מפעל הכדורסל השלישי בחשיבותו בכדורסל האירופי במשחקים האחרונים.

הירושלמים שעמדו על רצף של תשעה ניצחונות בעשרה משחקים ביתיים, 4 מהם תוך שבוע וחצי, התארחו הערב (שלישי) אצל נימבורק הצ'כית והמשיכה בשלה - כשהביסה אותה ללא רחם בתוצאה 111:80.

מלבד העובדה כי הירושלמים שמתחרים ראש בראש עם א.א.ק אתונה על המקום הראשון בבית, רושמים ניצחון שני על הצ'כים במפעל האירופי, אלה גם עושים הישג ישראלי לא קטן כשזהו ניצחון שישי ברציפות במשחקים בין נציגה ישראלית לצ'כית, דבר שעד לא מזמן לא היה מובן מאליו כלל.

אחרי כמעט שני רבעים שלמים צמודים, לקראת הירידה להפסקת המחצית החלה ירושלים בריצת 12:1 בהובלת פלדין ובאטלר, שסגרה סופית את סיכוייה של הקבוצה הצ'כית כשלוח התוצאות הראה 51:35.

מרגע זה ירושלים לא עשתה עוד הנחות לקבוצה הצ'כית אותה מאמן המאמן הישראלי אורן עמיאל, ובסיום - 111:80 לאדומים מהבירה שעולים למאזן של 10 ניצחונות מול 2 הפסדים בלבד בשלב הבתים הראשון של המפעל האירופי.

בשבוע הבא תתארח בהיכל הפיס ארנה באמברג הגרמנית - משחק שיהיה הרבה יותר קשה לירושלמים שחייבים לנצח כדי לשמור על הסיכוי להעפיל לשלב הבא מהמקום הראשון.

קלעו לירושלים: פלדין 20, סטודמאייר 19, באטלר 16, תומאס 13, בלאט 11, אואנס 9, ג'ונסון 7, טימור ובראון 5 כ"א, אליהו 4, אוחיון 2.