בקבוק תבערה
בקבוק תבערהצילום: istock

אחרי הלינץ' שעבר אוהד בית"ר רק לפני שבועיים בדרכו אל משחק הכדורגל באצטדיון דוחא שבסכנין, אמש (שלישי) בתום משחק הכדורגל בין בני סכנין למכבי חיפה, במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל, שוב ארע אירוע אלימות בו מעורב אוהד סכנין, כשהפעם היה זה לעבר שחקני מכבי חיפה.

בסיום המשחק בו הפסידה מכבי חיפה בתוצאה 0:1 לבני סכנין שהעפילה על חשבונה לשלב רבע גמר הגביע, השליך אוהד סכנין בקבוק זכוכית על אוטובוס שחקני חיפה, בזמן שאלה החלו לעלות עליו.

הבקבוק שבר את חלון האוטובוס וכמעט שפצע את בלמה ההולנדי של חיפה, אייטן ריינן. ריינן נפצע באורח קל רק בשל העובדה כי הוילון שעל שמשת החלון היה מוסט כלפי מטה, ומרבית הזכוכיות של החלון השבור נהדפו על ידי הוילון.

הנער שזרק את הבקבוק פתח במסע בריחה ובתום מרדף נתפס וזוהה כאוהד סכנין. הדבר גרר עימות בין שתי הנהלות המועדונים, כששחקני חיפה חששו מלעלות על אוטובוס הקבוצה.

בתגובה אמרו במכבי חיפה כי "מדובר באירוע קשה שיכול היה להסתיים בתוצאות קשות יותר. אנו רואים זאת בחומרה. מועדון כדורגל מכבי חיפה מגנה בתוקף כל אירוע אלימות וקורא למשטרה לחקור ולתפוס את האחראים. על ההתאחדות לכדורגל והמנהלת לפעול למניעת אירועים שכאלו בעתיד".

מה צריך לקרות כדי שנושא האלימות יטופל שם?

תגובת בני סכנין: "קטין בגיל 9 שנים השליך חפץ לעבר האוטובוס של שחקני מכבי חיפה. הילד אותר במיידית. יו"ר המועדון לאחר שנודע לו הדבר ניגש לאוטובוס והתעניין בשלום נוסעיו. הנהלת המועדון תפנה למנהלי בתי הספר בעיר ותבקש ששיעור התרבות הנלמד יתמקד בנושא האלימות וחשיבות ערך קבלת האורחים בעיר".