מתוך המופע של שירי שטיינמץ ויעל סימפסון
מתוך המופע של שירי שטיינמץ ויעל סימפסוןצילום: באדיבות המצולמות

המופע, שערוך בצורת מערכונים משעשעים, נוגע בנושאים אקוטיים כמו דימוי גוף, מעמד חברתי, יחסים עם אמא ועוד. השתיים ערכו תחקיר של שנה, וכעת הן מעלות את המופע בערבי אימהות ובנות ולכל מי שרוצה להציץ לעולמו הפנימי של הנוער.

***

18 אתרים יהודיים בגליל מתחמשים בימים אלה בעמדות הסברה קוליות, כך שמטיילים שחפצים להכיר את ההיסטוריה היהודית מימי המשנה והתלמוד יוכלו לעשות זאת גם בלי מדריך מקצועי. כל הסבר יינתן בשלושה ערוצים: ערוץ דובר עברית, ערוץ דובר אנגלית וערוץ שמיועד לילדים. בין האתרים: חוני המעגל, בית הכנסת העתיק בשפרעם ובית הכנסת העתיק בגוש חלב.

***

במלאות שנה ללכתו של המשורר חיים גורי, מקיימים אנשי 'משיב הרוח' ערב מחווה לכבודו בחאן הירושלמי. בין המשתתפים המשוררים אגי משעול, רבקה מרים, יוסף עוזר, ענת זכריה ויונתן ברג, יעל וחמוטל גורי והטייס אל"מ (מיל׳) זאב רז. עורך ומנחה: אליעז כהן. הערב ילווה באתנחתאות מוזיקליות. יום שני, כ"ב בשבט, בשעה 20:30.

***

אמה של מרים ארן כתבה בצוואתה שהיא רוצה שאבי המשפחה יינשא שוב. כשהאב שאל את הילדים עם מי ירצו שהוא יתחתן, הם השיבו: "אלמנה עם ילדים - שהיא תבין אותנו". ארן ראיינה 17 אלמנים מהמגזר הדתי על אובדן בני זוג ובניית בית מחדש. 'וכשאני לעצמי', הוצאת צמרת.