אוהדי ביתר ירושלים.
אוהדי ביתר ירושלים.צילום: פלאש 90

שוב מרגישה בבית. הפעם האחרונה בה בית"ר ירושלים כבשה רביעייה באצטדיונה הביתי, אצטדיון טדי, היה בדיוק בשנה שעברה כשניצחה את בני סכנין בתוצאה 2:4. הערב (מוצאי שבת) השחורים-צהובים עשו זאת שוב כשגברו על מ.ס אשדוד בתוצאה 1:4.

ניצחון על סכנין היה גם ניצחונה הביתי האחרון של בית"ר ירושלים בטדי, ניצחון שקרה כמעט בדיוק לפני 4 חודשים - ב-24 בספטמבר.

למען האמת, התוצאה מעט משקרת כי הירושלמים התקשו עד מאוד מול הקבוצה מעיר הנמל במשחק התחתית הלוהט בין השתיים הערב באצטדיון טדי. אשדוד שנכנסה לפיגור על לוח התוצאות ועל הדשא, כשיניב בריק הורחק לה בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-29, דקה לאחר שער היתרון של הירושלמים מרגליו של פרדי פלומה, עמדה היטב על כר הדשא ואף הייתה עדיפה במרבית המחצית השניה.

למרות חסרון מספרי ופיגור של שני שערים, אחרי שאנתוני וראן נגח שער שני לזכות בית"ר בדקה ה-40, הצליחה אשדוד לצמק את התוצאה עם שער של דן ביטון בדקה ה-59 ובית"ר נכנסה לפאניקה.

שער של המחליף יעקב בריהון בדקה ה-80 שיחרר לחץ רב בקבוצה מהבירה, ואחרי הרחקה של שחקן אשדוד נוסף בכרטיס אדום ישיר, אביב סולומון, התכבד גם דן אייבינדר בשער אותו כבש בתוך תוספת הזמן.

בסיום, בית"ר מביסה את האשדודים שלא ניצחו בטדי מאז פברואר 2006, ונמנעת משיא שלילי של שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון באצטדיונם הביתי. אשדוד? זו לא ניצחה כבר תשעה מחזורים ברציפות וכשהיא מחזיקה גם במאזן החוץ הגרוע ביותר בליגה, עם שתי נקודות ו-22 שערי חובה, נראה כי זו בדרך הבטוחה אל הליגה השניה.

בית"ר כעת במרחק של 6 נקודות מהפלייאוף העליון ו-7 מהקו האדום. האם הירושלמים יצליחו להשתחל לפלייאוף העליון בכל זאת, כשנותרו 6 מחזורים לסיום העונה הסדירה?