ממשיכה לעשות שימוש במידע? הדס שטייף
ממשיכה לעשות שימוש במידע? הדס שטייףצילום: יוסי זליגר, פלאש 90

עו"ד בועז בן צור, סנגורו של ראש לשכת עורכי הדין המתפטר, טען הבוקר (ראשון) כי הדס שטייף, אשר עומדת מאחורי חשיפת החשדות נגד נוה, ממשיכה לעשות שימוש במידע שהיה במכשיר הסלולרי שהגיע לידיה.

בראיון ל'כאן ב'' ציין בן צור כי המכשירים הגיעו לשטייף ולגל"צ באופן בלתי חוקי, "הדס שטייף ולצערי גם גלי צה"ל, מבצעים שורה של עבירות, מקבלים רכוש גנוב, מכשירי פלאפון גנובים, ולפי הפרסומים פורצים אותם בלי שיש להם מידע מה יש באותם המכשירים".

בן צור הוסיף כי מדובר בעבירה של פגיעה בפרטיות, שנוגעת לא רק למי שחשוד לכאורה בביצוע עבירות פליליות.

"הפגיעה בפרטיות היא לא רק של מר נוה, היא של כל בני שיחו, חברים, לקוחות, אנשי מערכת אכיפה, מערכת, שיפוט, מי לא", הוסיף בן צור.

בשיחה טען בן צור כאמור, כי הפרות החוק נמשכות גם בימים אלו, "הדס שטייף ממשיכה להטריד אנשים שהמידע לגביהם מופיע במכשירי הפלאפון. זה מידע אישי, ניסיון לגרד איזה שהוא מידע, פעולות של תחקור במרכאות".

בן צור ציין כי הוא לא מבין מדוע שטייף לא נחקרת, לכל הפחות, על מעשיה, ומדוע לא מבהירים לה שנאסר עליה לעשות כל שימוש במידע שהגיע אליה באופן אסור, "זה מעורר שאלות מאוד קשות של זכויות אדם. כל מי שזכויות אדם בסיסיות עומדות לנגד עיניו, מכל גווני הקשת, אני מניח שהוא חש מוטרד".