לוגו האירוויזיון
לוגו האירוויזיוןצילום: דוברות

ועדת המכרזים של כאן – תאגיד השידור הציבורי בחרה בקבוצת דבי לניהול מערך יחסי הציבור של האירוויזיון, שיתקיים במאי השנה בתל אביב.

קבוצת דבי גיבשה צוות מיוחד שיעבוד מול שרון בן דוד, ראש מערך יחסי הציבור והדוברות של האירוויזיון. את הצוות המיוחד תוביל מנכ"לית קבוצת דבי, איה אחימאיר.

הוא כולל את יועץ התקשורת רון גרנות, הבעלים של משרד יחסי הציבור 'רון גרנות תקשורת' וצוות בינלאומי של הקבוצה, שיעבוד מול דוברות כאן ואיגוד השידור האירופאי, EBU.

תחרויות חצי הגמר וגמר האירוויזיון הנן אירועים בעלי עצימות תקשורתית גבוהה – כמו גם פוטנציאל תקשורתי והסברתי לישראל, תאגיד כאן ולעיר תל אביב. לאירועים השונים צפויים להגיע למעלה מ-1500 צוותי כתבים מרחבי אירופה ובמהלכם יתקיימו עשרות מסיבות עיתונאים.

אירועי האירוויזיון יפתחו באופן רשמי כבר מחר, יום שני, 28 בינואר 2019 בשעה 17:30, עם הגרלת סדר המדינות המשתתפות בחצאי הגמר וטקס העברת מפתחות האירוויזיון מעיריית ליסבון לעיריית תל אביב-יפו, במוזיאון תל אביב לאמנות.

את האירוויזיון ישדר כאן בכל פלטפורמות השידור בכאן 11 , ברדיו ובדיגיטל.

משה דבי, יו"ר ומייסד קבוצת דבי אמר, "אנחנו מתרגשים מאוד מהבחירה וגאים להיות השותפים של כאן בניהול האירוויזיון. לצד האתגר המקצועי בניהול אירוע תקשורתי חסר תקדים בישראל, אנחנו שמחים על ההזדמנות לספר לאירופה ולעולם את סיפורה של ישראל כמרכז תרבותי, שוקק ומגוון".