כחלון משיק את הקמפיין "אנחנו לא צריכים כוכב"

מפלגת כולנו בראשות שר האוצר משה כחלון השיקה הערב (רביעי) את הקמפיין הבחירות של המפלגה, במעמד שרים, חברי כנסת ומאות פעילים.

באירוע שנערך באשקלון התייחס כחלון לסקרים הלא מחמיאים ואמר, "אותם סוקרים שמנבאים לנו חמישה מנדטים שבועיים לפני הבחירות באשקלון אמרו לי שתומר גלאם ראש העיר מפסיד וראו איזה פלא, הוא כאן איתנו ראש העיר אשקלון. באחריות גדולה, אני אומר לכם, מה שעשו לנו לפני 4 שנים, עושים לנו היום.

"רוצים שאצטרף לגוש כזה או אחר, אני אצטרף אבל תביאו לי גוש שאכפת לו מהאנשים. גוש חברתי שיודע כמה קשה, שחי ממשכורת מינימום, שיודע מה זה להיות מובטל, לא החיבורים, לא הפריבילגים.
זה מה שאני מחפש".

השקת קמפיין "כולנו"
השקת קמפיין "כולנו"צילום: אלעד מלכה

כחלון הדגיש כי הפוליטיקה מחייבת אנשים בעלי ניסיון, "רובכם מכירים אותי ויודעים מאיפה באתי, לא קיצרו לי את הדרך בקדנציה. אין קיצורי דרך. עברתי את כל המסלול. מבית של 9 נפשות בגבעת אולגה בשני חדרים ועד לשכת שר האוצר.

"כולם ראו את החיוב על סלולר, ולפרבילגים לא היה אכפת. מחירי הדיור למשתכן, לא ראו את זה? אז יש אינטרסנטים שנאבקים בי אבל חברים, לא יעזור לטייקוני הסלולר ולא יעזור לבעלי ההון. לא חשוב מה רמת ההשכלה שלך וזה לא משנה איזה שכר הם קיבלו. הפרבילגים האלה יכולים להגיע אולי עם קיצורי דרך אבל לא ידעו לנהל את הדברים. ראינו מה קרה לשרים שהגיעו ללא ניסיון. לי אין בעיה שהם ישברו את הראש, אבל יש בעיה שהאזרחים ישברו את הראש''.

"בבחירות הקרובות, כולם מנסים לייצר מצב שאנחנו הולכים על תיק 1000, 2000 ו-3000 אבל בבחירות הקרובות אנחנו מדברים על תיק של 5300 ש"ח משכורת מינימום, בבחירות הקרובות אנחנו מדברים על חיזוק מקבלי הבטחת הקשישים וקצבת הכנסה שנשחק בשנים האחרונות ונגדיל אותה. הבחירות הקרובות ידברו על חיזוק חיילי צה"ל ועל עצמת ישראל. הבחירות האלה הם על החיים עצמם, על התיקים של כל אחד ואחת מאיתנו.

"אתם יודעים מה זה להוציא ילד אחד ממעגל העוני? עכשיו תכפילו את זה ב-24,000 ובשביל זה כל המסע הזה היה שווה. כולם תקפו אותנו ושווה לנו כי הצלנו את הילדים.

"כולם שאלו אותי איזה כוכבים תביא, עניתי להם, כל כוכב בסוף לא יצליח. אני צריך לחפש כוכב?! להסביר לו מה זה כנסת, מה זו ועדה ומה זה חוק? שנה וחצי יקח לו ללמוד את העבודה. תראו את חברי הכנסת של כולנו, אני צריך לחפש אחד שהיה קצת בטלוויזיה?".

"אם אני עומד כאן ומוכיח לכם שלא עשו כאן דברים 30 שנה והנבחרת של 'כולנו' היא נבחרת מנצחת, נבחרת שעשתה ופעלה והזיזה הרים. אותם לא מחליפם, איתם ממשיכים הלאה לאתגרים הבאים", הדגיש כחלון.

מי שרוצה להיות מנהיג חברתי חייב שיהיה אכפת לו, לא בגלל שאמרו לך כילד שתהיה ראש ממשלה. אין קיצורי דרך, בטח לא בפוליטיקה. לנו יש תפקיד, להוכיח לסקרים שגם הפעם הם טעו", אמר שר האוצר.