גלעד שרון
גלעד שרוןפלאש 90

"חסר תקדים בליכוד, זה עוד לא נגמר פורמלית - אתמודד בבחירות הבאות" - כך אמר הבוקר (חמישי) גלעד שרון בריאיון ל"דקלסגל" בגלי צה"ל, שעה קלה לאחר שבית המשפט המחוזי בת"א החליט שלא יורשה להתמודד בפריימריז של הקרובים של המפלגה.

שרון ציין כי ביתו הפוליטי הוא הליכוד ושאינו ירוץ בבחירות הקרובות במסגרת מפלגה אחרת למרות שלדבריו מפלגות אחרות חיזרו אחריו. "אני לא באתי לסיבוב אחד, אולי בפעם הבאה הבחירות יבואו ואני אתמודד", אמר. "היו פניות ואני אמרתי - או בליכוד או בשום מקום, חזרה עם הכבשים. אני תומך בליכוד, אני חושב שהליכוד צריך להוביל את המדינה מכיוון שזה בטוח ונכון יותר למדינה. אני אעשה כל מאמץ שהליכוד יזכה בבחירות בראשות נתניהו, ובבחירות הבאות אני אוכל להתמודד בלי לבקש קיצורי פז"מ".

באשר לכעס כלפיו וכלפי אביו המנוח סביב ההתנתקות והקמת מפלגת קדימה אמר: "ביציאה מעזה תמכו כל שרי הליכוד. אם יש למישהו בעיה עם היציאה מעזה, אז יש לו בעיה עם ראש הממשלה (נתניהו). הוא היה בין מנסחי החלטת הממשלה, הצביע בעדה בממשלה. ומעל בימת הכנסת, ב-26 באוקטובר 2004, קרא לעבר אורי אריאל שיתמוך בתכנית. אם יש למישהו בעיה עם היציאה מעזה יש לו בעיה עם נתניהו, (ועם) ישראל כץ. רוב חברי הכנסת של הליכוד הצביעו בעד היציאה מעזה, זאת אומרת שאין חשבון איתי - אלא עם מי שהרים אצבע".

הוא הוסיף כי הוא לא כועס על נתניהו ברמה האישית: "זה לא עניין אישי, אני לא לוקח את זה ברמה הזו, אני לא מחובר רגשית לדבר הזה. אני רוצה לעשות טוב, רוצה לתרום מהיכולות שלי ומהתחומים שאני חושב שאני יכול לעזור בהם. בשביל זה אני בא, עשו (לי) פה תרגיל פוליטי. בסדר".