ממצאי הביקורת
ממצאי הביקורתצילום: משרד הבריאות

מפקחת לבריאות הסביבה של לשכת הבריאות המחוזית חיפה ערכה הבוקר (ראשון) ביקורת בסניף דומינוס פיצה במרכז הכרמל בעיר חיפה, יחד עם מפקח של עיריית חיפה.

הביקורת בוצעה במקום בעקבות סרטון שפורסם בסוף השבוע ברשתות החברתיות, ובו תועדו חולדות אוכלות ממגש הקמח המשמש להכנת הפיצות במסעדה.

ממשרד הבריאות נמסר בעקבות הביקורת כי הבעלים זומנו לשימוע שיתקיים מחר על מנת להוציא צו סגירה וכי כרגע המקום סגור.

במשרד ציינו עוד כי בביקורת שנעשתה נמצאו ממצאים חמורים, והמבנה נמצא במצב ירוד.

מדומינוס פיצה נמסר בתגובה להודעת משרד הבריאות, "ההחלטה על סגירת אחד הסניפים הצפוניים של הרשת בו צולם הסרטון התקבלה על ידי הנהלת הרשת עוד קודם לצילום הסרטון וזאת מתוך אחריות כלפי לקוחות הרשת. ההחלטה על סגירת הסניף התקבלה לאחר שעבודות פיתוח שביצעה עיריית חיפה באיזור הביאו לעליית מזיקים רבים מתחת לפני השטח. רשת דומינוס רואה באיכות וניקיון סניפיה חשיבות עצומה, והסניפים כולם עוברים ביקורות תברואה שבועיות בנוסף על ביקורות תברואה של חברות בקרה חיצוניות. התמונות שנראות בסרטון אינן נעימות לצפייה, גם לא לנו, אך אנו שבים ומדגישים כי התמונות צולמו לאחר שקיבלנו החלטה עצמאית על סגירת הסניף".

"אנו מכבדים את עבודת משרד הבריאות ונעבוד עמם בשיתוף פעולה. אנו מוצאים לנכון לציין כי מערכת הביוב אשר תמונותיה הופצו היום לא נמצאת בתוך הסניף ואינה חלק מהסניף. הסניף המדובר סגור ובשלב זה אין כוונה לפתוח אותו מחדש. רשת דומינוס רואה בלקוחותיה את הנכס הגדול ביותר שלה, ואף שהסניף המדובר לא היה פעיל ולא סיפק הזמנות ללקוחות בעת צילום התמונות - בכוונתנו לבצע הפקת לקחים משמעותית כתוצאה מהאירוע", הוסיפו ברשת.