אוהדי מכבי. עדיין לא אלופים
אוהדי מכבי. עדיין לא אלופיםצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מזל של אלופים? מאז נוצחה בידי בית"ר ירושלים בתוצאה 2:3 במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה באצטדיון טדי, מכבי ת"א ללא הפסד בליגת העל בכדורגל.

גם הערב (ראשון), אחרי משחק רע שלה נותרה מכבי ת"א ללא אף הפסד מאז העונה שעברה, כשהיא מאריכה את רצף המשחקים ללא הפסד ל-27.

אחרי שאת המחזור הקודם סיימה עם הישג עולמי כשהגדילה את יתרונה על פני השניה בטבלה ל-21 נקודות הפרש, ההפרש הכי גדול בכל הליגות בעולם בין הראשונה לשניה בטבלה, יכלה הערב מכבי ת"א לשבור גם את הפרש השיא לאלופה שעומד על 16 נקודות, כשניצחון ביתי הערב על הפועל חיפה היה מכתיר אותה באופן סופי ורשמי לאלופת עונת 2018/19 בליגת העל בכדורגל. לצערה, זה לא קרה - למזלה, גם הרצף המדהים לא נשבר עדיין.

וזה היה קרוב לכך. שער של סאובריט בדקה ה-37 אמנם נתן יתרון לתל אביבים, אבל הכל יודעים שיתרון שער אחד הוא השביר ביותר במשחק הכדורגל והפועל חיפה עלתה אל המחצית השניה במטרה אחת - להפוך את התוצאה.

האדומים מהכרמל שלטו לחלוטין במשחק, הגיעו למצבי הבקעה רבים, ורק הקורות והמשקוף של שערה של מכבי ת"א מנעה מהם לכבוש. בדקה ה-81 לא יכלו יותר אלו לעזור, והפועל חיפה השוותה את התוצאה משער נגיחה של בלמה תמאש.

בסיום, תיקו 1:1 ממנו יוצאים האדומים מחיפה עם המון מחמאות כשהיו קרובים להיות הראשונים שמצליחים לנצח את מכבי ת"א במסגרת הליגה העונה. מכבי? זו תחכה לשבוע הבא בכדי לזכות רשמית באליפות, כשהערב היא נעצרת מלעשות זאת, עצירת התרעננות ותו לא.

חיפה עם 11 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד - הרצף הכי ארוך של הקבוצה מאז 2001, אז היו לה 12 משחקים ללא הפסד, עד שמכבי תל אביב עשתה לזה סוף עם 0:4. הערב, זו הייתה חיפה שכמעט ועשתה למכבי סוף.