פעמיים נפגשו העונה מכבי ראשון לציון והפועל באר שבע, ופעמיים הכתומים מעיר היין הם שיצאו עם הניצחון. הערב (שני) נפגשו שוב ראשון ובאר שבע, למשחק שהיווה שחזור גמר גביע ווינר סל, טורניר קדם העונה של ליגת העל בכדורסל, בו כאמור ראשל"צ היא שניצחה וזכתה בתואר הראשון של העונה.

הערב קיוו הדרומיים מבירת הנגב לנקום בכתומים על ההפסד בגמר הראשון בתולדות המועדון הקטן, אך לראשון היו מחשבות אחרות כשאלה רצו לשוב במהרה אל מסלול הניצחונות אחרי שרצף הניצחונות שלהם נקטע במחזור שעבר עם הפסד חוץ להפועל אילת.

מדובר היה במפגש בין שתי הקבוצות הכי מאוזנות בליגה, כששתיהן הגיעו למשחק הערב עם מאזן זהה של שמונה ניצחונות ושמונה הפסדים, כזה שמתחלק שווה בשווה בין הבית לחוץ - שתיהן יכולות היו לנצח ולהפסיד באותה המידה, ולשם בדיוק התפתח המשחק.

באר שבע פתחה בבליץ והגדילה את הפער לדו-ספרתי עם פתיחת הרבע השני, אבל כנראה שלוותק בליגה, לעומק בספסל ולהיסטוריה הקטנה בין השתיים, יש חשיבות לא פחותה כשראשון הצליחה להפוך את התוצאה, ולמרות שבאר שבע באמת ניסתה זה נגמר עם 66:71, וניצחון דרמטי ומותח שני מול באר שבע בליגת העל.

ראשל"צ, שמחזיקה ברצף של חמישה ניצחונות בית בכל המסגרות בפער מצטבר של 69 נקודות, עושה זאת הפעם בצורה קצת יותר דרמטית ומותחת אבל שומרת על מאזן מושלם מול העולה החדשה אל ליגת העל מבאר שבע.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת ליגת ווינר סל, גברה גם הפועל גלבוע גליל על עירוני נהריה בתוצאה צמודה ודרמטית עם 89:87, אחרי שפיגרו לכל אורך המשחק ובזכות שלשה אדירה במאני-טיים. הגלבוע חוזרים לנצח אחרי חודשיים וחצי ושמונה הפסדים רצופים.