תמורה גבוהה למחיר
תמורה גבוהה למחירצילום: SELECTED

יקבי כרמל משיקים מראה חדש לסדרת היינות המובילה והנמכרת ביותר בישראל, סדרת SELECTED, כחלק ממהלך השקת שפה מיתוגית חדשה ליקבי כרמל.

הלוגו החדש משלב עברית ואנגלית, תוך הבלטה של סמל המרגלים, והצורה האובלית שלו יוצרת מדליה בגווני זהב המוטבעת בחלק העליון של התווית.

התווית החדשה של סדרת SELECTED משקפת את ערכי היקב והסדרה נותנת מענה של יינות איכותיים ונגישים.

סדרת SELECTED ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יינות מובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות נגישים בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. מגוון היינות מותאמים לחיך הישראלי ומאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות.

הקונספט העיצובי החדש של יקבי כרמל מתמקד בשפה אחידה המוטבעת כלוגו בראש תווית הסדרות השונות. שפה זו תאפשר לצרכן הסופי לזהות את יינות היקב ברשתות השיווק. התוויות החדשות משדרות את ערכי היקב והסדרות האהובות, יינות איכותיים, בטעמים מגוונים אשר מעניקים תמורה טובה בעד הכסף.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "סדרת SELECTED ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת היינות הנמכרת ביותר בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחיר. SELECTED היא הראשונה להוביל את מהלך המיתוג של יקבי כרמל. לוגו המדליה המוזהבת עם המרגלים הינו סימן ההיכר של היקב, מה שיוצר בולטות ונראות אחידה בנקודות המכירה".