גמלים בשלג- יש דבר כזה
גמלים בשלג- יש דבר כזהצילום: iStock

ככל הנראה רוסיה היא המקום האחרון בו מצפים לראות גמל, במיוחד בחורף. סרטון ויראלי חושף שייתכן שדווקא גמל היא החיה שאתם צריכים לחפש כשאתם נתקעים באמצע השלג.

לאחרונה, סופת שלגים עזה משתקת את רוסיה. רק בשבוע שעבר התפרסמה העיר סראטוב בעקבות אוטובוס עירוני שנתקע באמצע הדרך, והנוסעים נאלצו לרדת ולדחוף אותו במורד הכביש. הרשויות ברוסיה דיווחו כי הן מנסות להשתלט על המצב, אך לטענתם רכבים רבים שננטשו בכבישים, מונעים ממפלסות השלג להנגיש את הדרכים.


השלג משתק גם את התחבורה הציבורית

סרטון חדש המופץ ברשתות החברתיות, מראה שגם ג'יפים מתקשים לעמוד בחורף הקשה. בסרטון, שצולם גם הוא בסראטוב, נראה ג'יפ תקוע בשלג הנמשך על ידי גמל דו דבשתי חזק במיוחד.

הנהג ככל הנראה העריך יתר על המידה את היכולות של הג'יפ, ונתקע יחד איתו בתוך השלג העמוק. למרבה ההפתעה, גמל הגיע משום מקום והנהג חיבר אותו לג'יפ וחילץ בעזרתו את הרכב.

למרות שבאזור לא ממש קיימים גמלים, ובטח שהם לא מסתובבים בשלג, המקומיים מדווחים שככל הנראה הגמל שייך לאדם פרטי המתגורר ליד הפארק. בדרך כלל הגמל משמש בתור אטרקציה לילדים שרוצים לרכוב עליו ברחבי הפארק, אבל מסתבר שהגמל יכול לסייע גם לחלץ רכבים מהשלג.

אז בפעם הבאה שתתקעו בשלג, תזכרו תמיד לחפש גמלים בסביבה.



רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!