האחת לא הפסידה 11 משחקי ליגה רצופים - הרצף הכי ארוך שלהם מאז 2001. השניה לא ניצחה כבר 10 משחקים ברציפות, ובשבעה מהם אף הפסידה. מה הסיכוי שהתוצאה במשחק ביניהן תהיה אחרת מזו שהייתה ביניהן בסיבוב הקודם בו ניצחה הפועל חיפה את אשדוד בתוצאה 3:0?

כנראה שגם בליגת העל בכדורגל הכל אפשרי, כשהערב (מוצאי שבת) ניצחה דווקא אשדוד את החיפאים בתוצאה 0:1.

שער היסטורי של גל צרויה, מי שהגיע רק בחלון ההעברות האחרון לאשדוד, בדקה ה-63, שער שהיה הראשון שלו אי פעם בליגת העל בכדורגל, היה השער היחידי במשחק שקבע ניצחון סופר חשוב לאשדוד במאבק ההישרדות שלה בליגה הבכירה.

אשדוד שמחזיקה בהגנה הגרועה ביותר בליגה, עם 37 שערי חובה, ומאזן החוץ הרע ביותר כשצברה רק 2 נקודות העונה ועם הפרש שערים נוראי, הצליחה לנצח דווקא כשכבר כמעט והרימה ידיים והשלימה עם ירידת הליגה עם סיום העונה. כעת עם הניצחון הערב משפרת אשדוד את מאזנה בטבלה ל-18 נקודות ומטפסת מקום אחד למעלה - היא כבר לא במקום האחרון, שם נמצאת בני סכנין.

הפועל חיפה? זו כאמור נפרדת מהרצף הטוב שלה שעמד על 11 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, דווקא כשהייתה בדרך לשחזר את הישגה ההיסטורי שעמד על 12 משחקים כאלה. כעת מקומה בין 6 הראשונות עומד בספק, וזו עשויה למצוא את עצמה בפלייאוף התחתון בעוד ארבעה מחזורי ליגה.

יתר תוצאות משחקי הערב בליגת העל בכדורגל:

מכבי פתח תקווה גברה על עירוני קריית שמונה בתוצאה 2:0 ונותרת ללא הפסדים תחת אימונו של גיא לוזון, ומכבי נתניה ניצחה 0:1 את הפועל רעננה משער של חלוצה הלוהט בצ'יראי בפנדל בדקה ה-36.

תחתית ליגת העל בכדורגל צמודה והכל עוד יכול לקרות.