אצילי הערב אחרי עוד החמצה. תיקו שני ברציפות
אצילי הערב אחרי עוד החמצה. תיקו שני ברציפותצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

לא כל יום גביע. פחות משבוע עבר מאז נפגשו מכבי ת"א ובני סכנין. היה זה במסגרת המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה בכדורגל, כשהמכבים מת"א ייתרו לחלוטין את משחק הגומלין ביניהן כשהביסו את הקבוצה מהמגזר הערבי בתוצאה חד-צדדית, עם 4:1.

אחרי שהמשחק הקודם ביניהן, במסגרת הגביע, התקיים באצטדיון בעכו בשל עונש הרדיוס של סכנין בגין התפרעויות אוהדיהם החוזרות ונשנות, גם הפעם שיחקו השתיים בצל העונש שהושת על המועדון הערבי, כשהפעם המשחק אמנם נערך באצטדיונם הביתי, אצטדיון דוחא, אך התקיים ללא קהל.

אולי זה מה שפגע במוליכת הטבלה מת"א, אולי זו ירידת מתח והמשך ליכולת הרעה במחזור הליגה האחרון מול הפועל חיפה אז עמדה התוצאה על תיקו 1:1, אבל השורה הסופית היא מה שחשוב - ומכבי מסיימת משחק ליגה שני ברציפות בתיקו. הפעם גם כזה נטול שערים.

התל אביבים שניצחו ב-25 מתוך 27 המשחקים האחרונים שלהם את סכנין, כולל כל שמונת האחרונים בכל המסגרות, נעצרים עם תיקו נטול שערים כשהרבו להחמיץ על אף שליטה מוחלטת במשחק.

סכנין? זו אמנם הצליחה לחלץ תיקו ממכבי ת"א, קבוצה מולה מעטים לקחו נקודות העונה, אך היא היחידה מארבע האחרונות שלא ניצחה במחזור הזה ובסופו של ערב היא יורדת אל המקום האחרון בטבלת ליגת העל בכדורגל - הפער שלה מהקו האדום עומד כבר על שבע נקודות. בדרך הבטוחה לליגה השניה?