אם את מרגישה שמבנה פניך איננו כתמול שלשום ועיקר הבעיה היא לחיים שקועות, לא צריך בשלב זה למהר לניתוח.

פתרון משביע רצון יכול להיות שימוש בחומר טבעיים שניתן להוסיף ללחי, בהזרקה. איזה חומר יכול להתאים?חומצה היאלורונית בלחיים יכולה להיות אפשרות מצוינת.

חומצה היאלורונית בלחיים למראה יפה וטבעי

רוצה לשפר את מראה הפנים אבל חוששת לאבד את המראה הטבעי? בעזרת כמות מדודה של חומצה היאלורונית שמוסיפים ללחיים, זה נמצא ממש בהישג ידך. מצד אחד, הלחיים תיראנה זוהרות מתמיד, ממש כפי שנראית כשהיית צעירה יותר. מצד שני, הפנים לא תיראנה מטופלות יותר מדי. תוכלי לחייך בחופשיות, להרגיש טוב עם עצמך ולהתנהג כרגיל.

אין סיכון? האם אני יכולה להיות שקטה ?

את החומצה ההיאלורונית שבה משתמשים מפיקים אמנם במעבדות רפואיות. למרות זאת, מדובר בחומר טבעי המצוי גם בעור שלך. עם הזמן כמות החומצה הזאת שבעור יורדת. הכמות מתדלדלת והולכת וזה בעצם מה שגורם להופעת שקעים באזורים מסוימים בפנים ואובדן המתיחות הטבעית באזורים אחרים. כאשר מבצעים את ההזרקה במיומנות וכמובן משתמשים בחומצה ממקור איכותי, אין כל חשש. את יכולה בהחלט להישאר שקטה ורגועה.

הזרקת יתר, האם יש דבר כזה

אם ראית פעם מישהי בעלת שפתיים נפוחות מדי, יתכן מאוד שהזריקו לה יותר מדי חומרי מילוי. השאלה המתבקשת שאת בוודאי שואלת היא האם יש דבר כזה חומצה היאלורונית ללחיים במינון יתר. האם ניתן להזריק יותר מדי. אז ככה, כאשר הטיפול מתבצע בקליניקה מקצועית, מצב כזה מאוד לא סביר וזה נדיר ביותר. יחד עם זאת, חשוב להכיר את התכונה ששומרת מפני כל בעיה. עם הזמן, החומצה נספגת בגוף באופן טבעי. כך, גם אם את סבורה שהלחיים מעוצבות יותר מדי, זה זמני. מצד שני, גם כאשר התוצאה טובה, יש צורך לחזור על הפעולה בכל כמה חודשים.

למי הטיפול איננו מתאים

יתכן ששמעת על טיפולי יופי לא ניתוחיים שנועדו להחליק קמטים שונים. במידה וגם את רוצה להתנסות וזו הפעם הראשונה שאת שומעת על חומצה היאלורונית, דעי שיש לה גם מגבלות. למשל, היא לא תשיג את האפקט הרצוי אם היא תוזרק בקמטים מסוימים. לצורך החלקת קמטים שבין הגבות (כן, אלה שגורמים למראה זעוף ולא אטרקטיבי), יש להשתמש בחומר אחר. זהו חומר שמחולל נפלאות בסילוק קמטי הבעה שונים (וגם לו יש מגבלות משלו). בנקודה זו רצוי להוסיף כי השימוש בחומצה המדוברת לא מוגבל רק ללחיים. ניתן להשתמש בחומצה היאלורונית לטיפול להדגשת קו הלסת וכן להחלקת קמטים באזור השפתיים.

הרבה יותר ממילוי

בעזרת חומצה היאלורונית, ניתן לחולל נפלאות באזור הלחיים וגם באזורים אחרים בפנים. בלחיים, ניתן לא רק למלא לחיים שקועות, ששקעו בשל גיל מבוגר או ירידה משמעותית במשקל. ניתן גם לבצע עיצוב, למשל ליצור אפקט של עצמות לחיים גבוהות יותר. יש הממליצים לבצע את ההזרקות בצורה הדרגתית ולא בפעם אחת. זה כדאי במיוחד אם תרצי להוסיף נפח רב. בצורה כזאת מתרגלים לשינוי בהדרגה .כך מונעים טיפול יתר ומגיעים לתוצאה המיטבית עבורך.