בני גנץ
בני גנץצילום: פלאש 90

יו"ר מפלגת חוסן לישראל, בני גנץ, נאם הערב (רביעי) בכנס ראשי המטות של המפלגה וקרא לנתניהו שלא לחשוף את הפעילות הביטחונית של ישראל שמתבצעת מעבר לגבול.

"ראש הממשלה נתניהו, אנחנו שנינו פטריוטים ועכשיו מתמודדים האחד מול השני. אני מבקש ואני דרוש -ישנו מעשה אחד שחייב להיות אסור בתכלית האיסור – הפגיעה בקוד החשאיות הביטחונית וההתרברבות בפעילות הסודית של צה"ל- עלולים לסכן את חיילי צה"ל", אמר גנץ.

''השימוש בקודש הקודשים הביטחוני שלנו לצורכי קמפיין הוא חציית קו אדום שחייבת להסתיים מיד", הוסיף הרמטכ''ל לשעבר.

גנץ התייחס למערכת הבחירות ואמר כי המטרה של ''חוסן לישראל'' היא ניצחון בבחירות והקמת ממשלת אחדות ממלכתית לאומית.

''זהו היעד, חברים, ויחד אתכם נעמוד בו. יחד אתכם נצעיד את ישראל קדימה ונהפוך אותה למדינת המופת שכולנו יודעים שהיא צריכה להיות – מדינת המופת שכולנו יודעים שהיא יכולה להיות.

''הצלחנו להשפיע על השיח הציבורי. אנחנו האלטרנטיבה היחידה להחלפת השלטון. הצלחנו להבהיר לכולם את מה שאנחנו ידענו כבר מתחילת הדרך – אפשר וצריך להחליף את השלטון, וב-9 באפריל, בכוחות משותפים – ננצח ונחליף את השלטון''.

גנץ טען כי הוא אינו מתרגש מהקמפיין השלילי נגד ונגד מפלגתו. ''הם משמיצים ומחלישים – ואנחנו מתחזקים ומחזקים. הם מפלגים – ואנחנו מתחברים ומחברים. אין צורך להתרגש – הגל העכור הזה יעלם בתשעה באפריל ונחזור לשפיות. יותר מדי מונח על המאזניים – עתידה של המדינה שלנו. יש כאן דור שלם שרוצה תקווה.

''יש כאן מערכת בריאות שצריך להציל. יש כאן מערכת חינוך שעלינו לשקם. יש כאן מיליוני ישראלים שמבקשים לחיות טוב יותר. הם מסתכלים עלינו – ואנחנו רואים אותם. אני רואה אותם ואני יודע שאנחנו חייבים לנצח. ואז אני רואה אתכם – ואני יודע שננצח", אמר גנץ לראשי המטות.

מהליכוד נמסר בתגובה: ''האחרון שיכול להטיף מוסר זה בני גנץ שהודה בקולו שסיכן את חייהם של לוחמי גולני למען הפלסטינים''.