אלון וסמוטריץ'
אלון וסמוטריץ'צילום: אליאור בן חיים

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר מפלגת האיחוד הלאומי, העניק תעודת הוקרה לראש מועצת בית אל שי אלון במהלך כנס מנהלי מוסדות הציונות הדתית בים המלח.

התעודה ניתנה לאלון על כך ''שהעלה את בית אל על דרך המלך, תוך בניית מאות יח"ד חדשות, הקמת מערכות ומוסדות חינוך, הקמת יחידת נוער והיריעה קצרה מלהכיל. תודה על העשייה הרבה שהייתה, ועוד תהיה".

הרב רפי פרץ, יו"ר מפלגת הבית היהודי, העניק בכנס תעודות הוקרה לח"כ ניסן סלומינסקי ולשר שלום ג'רבי - לשעבר מנכ''ל רשות השירות הלאומי-אזרחי.

"זו הזדמנות יקרה עבורנו להוקיר טובה לשתי אנשים שפעלו ופועלים רבות למען עם ישראל, ח"כ ניסן סלומינסקי ששימש בשנים האחרונות כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי ויו"ר ועדת החוקה, על שנים רבות של פעילות פוליטית ענפה וחשובה, במגזר הדתי והכללי", אמר פרץ.

''בימים אלו ניסן פורש מהחיים הפוליטיים, אך מאחוריו ומלפניו עשייה ציבורית רבה". הרב פרץ הדגיש בפני סלומינסקי "בטוחני שתמשיך להנחיל את הערכים החשובים שאתה מביא איתך, בכל מקום שתהיה".

צילום: אליאור בן חיים
צילום: אליאור בן חיים

התעודה השניה הוענקה כאמור לשר שלום ג'רבי, שסיים לאחרונה את תפקידו כראש רשות השירות הלאומי-אזרחי לאחר 8 שנים. הרב פרץ סיפר כי "שר שלום פעל רבות להובלת הסיירת החברתית של ישראל קדימה, וכן פעל בכל המישורים על מנת להיטיב עם תנאי המתנדבים".

הרב פרץ בירך את ג'רבי ואמר "אין ספק שיכולות המנהיגות שלך היא נכס לאומי. אנו מאחלים לך הצלחה רבה בכל אשר תפנה".