מתוך הסדרה
מתוך הסדרהצילום: ארכיון צה"ל

הסדרה מבוססת על תחקיר מעמיק, חומרי ארכיון נדירים וראיונות עם עשרות אנשים שגדלו ועבדו במעברות. את הסדרה יצרו אריק ברנשטיין, שי להב, דינה צבי-ריקליס והילה שלם בהרד.

***

הרב רפי פוירשטיין מבקש לקחת את הרצון לקבל אנשים בעלי מוגבלויות לחברה צעד נוסף קדימה, ומוציא את הספר 'לפרוץ את תקרת הזכוכית'. הספר עוסק בזוגיות ונישואין של אנשים עם מוגבלויות, והוא נוגע בתחומי ההלכה, האתיקה והמשפט, בהכנת זוגות כאלה לנישואין ומביא מחקרים שונים הנוגעים בנושא. ידיעות.

***

בל' באדר א' יגיע שלמה גרוניך, האיש והווירטואוזיות, למופע במועדון הגולה בפתח תקווה. גרוניך יפעיל את הקהל ויפרוט על הפסנתר כמו שרק הוא יודע. הוא ישיר את שיריו מהשנים האחרונות לצד הקלאסיקות האהובות. בין השירים: נואבה, יש לי סימפטיה, ציור, שומקום, הזמן עובר, רוזה מרציפן ושירים פשוטים.

***

מייקל גודווין לא ממש הבין בכלכלה, הוא בכלל אהב היסטוריה וקומיקס. כשהחליט להרחיב את ידיעותיו בתחום, הוא יצר מהתובנות החדשות ספר קומיקס למבוגרים שמתאר את ראשית המחשבה הכלכלית המערבית, סוקר את האירועים שעיצבו את הכלכלה העולמית וגם פורש את אתגרי העתיד. 'כלכלה בקומיקס', אייר: דן א' בר, תרגום: ד"ר עמנואל לוטם. שוקן.