לוזון. מרים ידיים?
לוזון. מרים ידיים?צילום: פלאש 90

11 משחקים ביתיים עברו מאז ניצחה מכבי פתח תקווה באצטדיונה הביתי. היה זה במחזור הפתיחה של העונה, כשזו הביסה את בית"ר ירושלים בתוצאה 1:4 באצטדיונה הביתי, אצטדיון המושבה. אז, על הקווים הירושלמים עמד גיא לוזון, מי שעמד היום על הקווים גם כן באצטדיון המושבה - הפעם של הקבוצה של המשפחה, מכבי פתח תקווה. והתוצאה? זהה, רק לצד השני.

הערב (ראשון) אירחה הקבוצה ממלאבס את זו מהשרון למשחק חשוב מאוד עבורה. בזמן שאשדוד ניצחה את סכנין והפועל ת"א השיגה נקודה בתיקו עם רעננה, מכבי פתח תקווה רצתה לצבור גם כן נקודות חשובות בכדי שלא להסתבך במאבק בתחתית הטבלה.

כשממול התייצבה מכבי נתניה שגברה עליה במשחק רבע גמר הגביע הראשון מבין שניים לפני כשבועיים, זה לא מספיק לרצות.

דווקא המארחים עלו ליתרון ראשון במשחק הערב, כשיציאה אומללה של דני עמוס שוער נתניה, תורגמה לשער קליל של עומר דנינו בדקה ה-17.

לא עברו 3 דקות ונתניה חזרה ובגדול. זה התחיל עם שער של קניקובסקי אחרי עוד מצבע אישי מדהים של החלוץ הלוהט ביותר בליגה, בצ'יראי, שהצטרף גם הוא אל חגיגת השערים ולא בפעם האחרונה הערב, בדקה ה-27.

6 דקות מפתיחת המחצית השניה כבשה נתניה את השלישי שלה הערב כשמלדה הסיט את הכדור לשער היריבה מפתח תקווה, וסמוך לסיום המשחק, בדקה ה-89 הוסיף בצ'יראי הלוהט את שערו השני הערב, החמישי ברציפות במדי נתניה והתשיעי העונה.

נתניה מנחילה לגיא לוזון הפסד ראשון בליגה ושני מולה, רגע לפני שהן נפגשות למשחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל. האם פתח תקווה תצליח לנקום ברגע האמת ולהעפיל אל שלב חצי הגמר? עד אז, היא תצטרך להתמודד בתחתית הטבלה, כשהיא רחוקה רק 4 נקודות מהמקום ממנו יורדים אל הליגה השניה בסיום העונה.