מוט ברזל, אילוסטרציה
מוט ברזל, אילוסטרציהצילום: אייסטוק

חיים בן זינו דודה של תהילה בן זינו בת ה-15 שנפצעה אנושות ביום חמישי האחרון ממוט ברזל שפגע בראשה משוכנע שהחקירה התנהלה בשטחיות.

בשיחה עם ערוץ 7 הוא אומר, "היום אנחנו יודעים שמנהלי הסמינר וסמינרים נוספים התלוננו לקבלן על השלכת חפצים לעבר הבנות ועל עובדים פלשתינים שמתגרים ונטפלים לבנות. גם אחרי הפגיעה בתהילה היו עובדים שצחקקו אפילו בזמן הפינוי וכל זה מצביע שזה כן על רקע לאומני ואנחנו קוראים לחקירה חוזרת".

תהילה תושבת "בית מאיר" שלמדה בסמינר "נתיב החינוך" בשכונת גאולה בירושלים נפגעה ביום חמישי האחרון בתום יום הלימודים כשחלפה יחד עם חברותיה בסמוך למבנה שעובר שיפוצים. בן זינו תמה על ההחלטה לשחרר את העצורים.

"אף אחד לא מעדכן אותנו והכול אנחנו יודעים דרך התקשורת, ההודעה על שחרור הפועלים העצורים כבר ביום שישי הדהימה אותנו זה מקומם כי השופט בעצם מעניק כאן פרשנות למקרה. גם מהמשטרה קיבלנו הודעה שהכוון הלאומני נבדק והם מיצו את החקירה. לטעמנו הבדיקה של המשטרה הייתה רפויה ומגמגמת ואנחנו לא מקבלים את הרושם שהחקירה מוצתה. כוחות הביטחון כשהם רוצים יודעים לחקור כפי שראינו בחקירת הנערים היהודים. אנחנו קוראים לשר לבטחון פנים גלעד ארדן להתערב ולהורות על חקירה חוזרת".

בן זינו קורא לעם ישראל להמשיך בתפילות, "זו פגיעת ראש חמורה, היא כרגע מורדמת ומונשמת ומזיזה רק את פלג גוף שמאל. כולנו אמונה שבעזרת ה' נתבשר שהיא חוזרת לתפקד וקוראים להתפלל לרפואתה של תהילה בת יעל. בהזדמנות זאת אנחנו רוצים לשבח את עם ישראל שמקיף אותנו ולא מניח להורים אפילו רגע אחד וגם לסמינר נתיב החינוך שתהילה למדה בו על התמיכה והעזרה".