הרב אריאל: "יש התרופפות ביסודות היהדות במדינה"חזון

בסרטון שמתפרסם היום (שני) אומר נשיא ישיבת רמת גן ורב העיר רמת גן לשעבר, הרב יעקב אריאל, כי חיזוק הזהות היהודית במדינה היא ערך חשוב בימים אלו וקורא להצטרף למיזם "חזון" שפועל למטרה זו.

"אני רוצה לברך את היוזמה לחיזוק הזהות היהודית במדינה. החזון של הוגי הדעות במדינה – גם של אנשים לא דתיים, הוא חזון של מדינה יהודית", אומר הרב.

הרב הביע צערו על הירידה במעמדה של היהדות במדינה. "לפחות בפרהסיה – נושא השבת, הכשרות והמשפחה - אלו היסודות שהובנו תמיד כי כך נראית מדינה יהודית. לצערנו, יש התרופפות בנושא הזה".

"צריך לחזק את הזהות היהודית במדינה ולחזק את הזהות היהודית של כל אחד ואחד, שירצה להיות שייך לעם ישראל, למורשת שלו ולמדינה שלו. לכן, מצווה גדולה להיות שותפים למפעל הגדול והחשוב הזה", מוסיף הרב אריאל.

מיזם חזון הוקם בתקופה האחרונה לקראת הבחירות על מנת להציב סדר יום יהודי במדינה. בימים האחרונים החלו במיזם לקרוא לציבור להצטרף ולתמוך בפעילות שלהם.

לדברי מארגני המיזם, אנשים רבים כבר פנו אליהם וביקשו מהם להצטרף ולקחת חלק בפעילות, והם מצפים שמספר הפניות רק יעלה ויגדל בימים הקרובים בעקבות החשיפה של הציבור אל המיזם.